Ga naar inhoud

Tips voor de batterij van een laptop


xFelic

Aanbevolen berichten

Een vraagje, hebben jullie misschien nog tips voor de batterij van je laptop, ik heb het idee dat mijn batterij wel erg snel leeg is, een 100% accu is maar 34 minuten volgens mij laptop? Nu gebruik ik soms wel dingen die veel gebruiken maar zijn er nog tips?

 

nu kijk ik later en heb ik niks veranderd is het ineens 51 minuten, ik denk dus ong een uur want hij is niet meer 100% Vol. Is dit normaal, de laptop is 1,5 jaar oud en ik doe het volgens mij met de accu wel goed, als me laptop oplaad probeer ik hem vaak niet te gebruiken tenzij het echt nodig echt en als die vol is haal ik hem van de oplader af. 

aangepast door xFelic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dan denk ik dat ik misschien wat vaker als ik langere dingen moet doen me batterij er uit haal. Was al bang dat ik dingen fout deed.. Het gebeurde wel een aantal keer dat me laptop aan het opladen was en ik doorwerkte, dat was natuurlijk niet slim maar de winkel gaf aan dat dat de batterij niet slechter maakte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.