Ga naar inhoud

Bluetooth koptelefoon maakt geen verbinding


vredestein

Aanbevolen berichten

Vrienden,

Ik heb een Philips stereo koptelefoon gekocht, SHB 7150, om via Bluetooth naar mijn laptop te kunnen luisteren. Ik kan alleen geen verbinding maken. De laptop is HP Compaq Presario CQ 71 uit 2010, met Windows 7. Er zit wel een Bluetooth pictogram op, maar als ik daarop klik zie ik wel "bestanden verzenden van en naar pc''...., maar hij ''herkent'' mijn koptelefoon niet. Op diverse sites worden honderden bluetooth drivers aangeboden, maar daar kan ik geen wijs uit. Heeft iemand een advies, hoe ik dit probleem kan oplossen? Bedankt alvast en fijne feestdagen, Vredestein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, bedankt voor je snelle reactie. Met het kabeltje doet de koptelefoon het uitstekend, maar ik heb hem juist gekocht om zonder kabel te gebruiken. Ik heb op pagina 9 gekeken, maar ik weet niet precies waar je op doelt. Als ik het niet in de drivers moet zoeken, op wat voor manier zou ik dan wel verbinding kunnen maken? Met dank en groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn de drivers het probleem inderdaad niet. Anders zou je hem waarschijnlijk bekabeld ook niet aan de praat gekregen hebben. Zat er trouwens geen installatie cd-rom bij de koptelefoon ?

 

Ik verwees even naar pagina 9 om te verifiëren of je op een correcte manier connectie probeert te maken met de laptop. 

 

Maak je gebruik van Windows 7 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yannick, je zult met me eens zijn dat het een fijne koptelefoon is. Alleen hoe je hem harder of zachter zet , op de koptelefoon, is me niet helemaal duidelijk. Belangrijkste vraag: hoe kom jij aan die A2DP driver? Er zijn zoveel driver sites, hoe pik je een betrouwbare eruit, want ik wil  geen virussen o.i.d. op mijn computer. Met dank en groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.