Ga naar inhoud

Nieuwe (werk) PC


superkruik

Aanbevolen berichten

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - Omdat ik ook een aantal dagen per week thuis werk wil ik hier ook een goede desktop (met 2 monitoren). Ik gebruik het voor surfen, office en series/films. Verder game ik vrij weinig, en worden er geen andere zware programma's gebruikt.

Wat is mijn budget? - Voor de desktop zelf heb ik zo'n €500 over.

Een merkcomputer of een samenstelling? - Ik heb zelf nog nooit een computer zelf in elkaar gezet, maar wel vrienden die dit kunnen. Mocht zelf samenstellen beter / voordeliger zijn dan gaat hier dus de voorkeur naar uit.

Ga ik overklokken? - Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus waarschijnlijk niet.

Ga ik later upgraden? - Het is de bedoeling dat de PC wel een jaartje of 4 mee gaat. Ik verwacht niet dat updaten nodig is.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Geen speciale wensen.

Ga ik zelf assembleren? - Als dit twee tientjes extra kost, dan laat ik het graag doen.

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Het laatste systeem van Windows.

Ga ik zelf installeren? - Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Belangrijkste voor mij is snelheid. Daarnaast staat de PC op een vrij warme plek, een koeler is mogelijk dus ook wel handig.

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Ik heb nog nog nodig: toetsenbord, muis, 2 monitoren. Deze producten mogen dus buiten het budget van mijn pc vallen.

Heb ik specifieke wensen? - Wil je bijvoorbeeld een stille of extreem energiezuinige PC? Of heb je nog een specifiek onderdeel nodig?

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Ik woon in Nederland, heb geen specifieke webwinkel in gedachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.