Ga naar inhoud

Packard Bell heeft geen netwerkdrivers meer na nieuwe vista installatie


Star Wars

Aanbevolen berichten

Allen,

Heb zopas een nieuwe installatie van Vista gedaan op een packard Bell easynote TK36-AV-001BE. Na de installatie hiervan bleek dat in apparaatbeheer de netwerkdrivers verdwenen waren.

Ben naar de site van PB gegaan en daar eens gaan kijken...wat blijkt bij het ingeven van het S/N nummer: geen records available.

Hoe moet ik deze drivers in godsnaam terug op de laptop krijgen als er geen gegevens van zijn??????

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de installatie uitgevoerd vanaf een Windows installatieschijf of via een herstelpartitie?

Indien een installatie uitgevoerd vanaf een Windows installatieschijf( zuiver installatie) dien je een aantal hardware drivers te installeren en te beginnen met de chipsetdriver.

 

Zou het kunnen dat er normaal gezien een Windows 7 versie op stond?

Indien ja, waarom plaats je er dan een Vista op? Welke bitsversie is het, een 32 of 64 bits?

 

Op de site vond ik alvast onderstaande terug.

 

 

 

post-9560-0-89938400-1424278171_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze installatie gedaan van een installatieschijf. De vorige versie was de versie die erop stond als de computer gekocht is nl Vista. Deze werkte niet meer goed. Bij het opstarten waren er telkens opstartfouten.

De versie die er nu op staat is een 32 bits versie.

Kan ik deze drivers nu zomaar downloaden en installeren?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.