Ga naar inhoud

Windows 7 vult heel het inlogscherm in met sterretjes


GoldBit

Aanbevolen berichten

Hopelijk kan er iemand mij hier helpen?

Ik heb namelijk een computer terug in orde gezet voor een collega van mij, maar één ding krijg ik maar niet opgelost.

Heb al heel het internet afgezocht maar kan over dit probleem niets vinden.   :(

 

Dus mijn probleem is, als ik de Windows 7 laptop opstart en Windows start dus op moet je normaal inloggen, maar deze computer vult automatisch dat inlogvenstertje (of Welkomstscherm) zelf helemaal in met sterretjes totdat hij er niets meer inkrijgt, dat zouden er volgens Microsoft maximum 127 tekens zijn, terwijl het origineel en juiste paswoord maar uit 8 tekens bestaat.

Achter die sterretjes staat normaal het paswoord maar Windows 7 maakt er zelf iets van wat op niets slaagt.

 

Om dan te kunnen inloggen moet ik met de returntoets eerst al die sterretjes verwijderen en dan kan ik pas met het juiste wachtwoord inloggen.

Met geen mogelijkheid krijg ik het opgelost.

Wat ik uiteindelijk wil is dat de computer zoals het hoort zelf niet zomaar iets invult.

 

Heb zelf al geprobeerd om het wachtwoord te verwijderen en een nieuw aan te maken, terug verwijderd en terug het origineel maar dat lost het probleem ook niet op.

Heb ook al in de BIOS gekeken, maar kan daar niets vinden wat mogelijk de oorzaak zou zijn.

Heb gescand op fouten in het register met Ccleaner en op virussen, ad-ware en trojans met avast! Free Antivirus 2015 en SUPERAntiSpyware 6.0, maar er waren geen bedreigingen aanwezig.

 

Hieronder een voorbeeld wat ik precies bedoel.

 

Vhai1cx.jpg

 

Weet iemand hier een oplossing voor???  :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag GoldBit,

 

Het valt op dat je je problemen op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van eenzelfde probleem op meerdere forums.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.