Ga naar inhoud

Inloggen na sluimerstand Macbook Pro ( Yosemite)


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

 

Heb mij op de tweedehandsmarkt een macbook gekocht ( misschien niet zo een goed idee).

Nu zit ik met een probleem.

Ik kan inloggen geen probleem maar zodra de macbook uit sluimerstand komt kan ik niet meer inloggen en zegt hij dat het wachtwoord niet klopt.

ook als ik het wachtwoord wil veranderen moet ik eerst het originele wachtwoord opgeven voor te veranderen en dat lukt dan niet ( heel raar terwijl ik toch perfect in kan inloggen bij opstart).

 

Heeft iemand hier ervaring mee ?

 

alvast 

 

bdankt

 

mvg

 

Kristof

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kristof,

 

Ik kan inloggen geen probleem maar zodra de macbook uit sluimerstand komt kan ik niet meer inloggen en zegt hij dat het wachtwoord niet klopt.

ook als ik het wachtwoord wil veranderen moet ik eerst het originele wachtwoord opgeven voor te veranderen en dat lukt dan niet ( heel raar terwijl ik toch perfect in kan inloggen bij opstart).

 

Het wachtwoord om de MacBook uit de sluimerstand te halen hoeft niet gelijk te zijn aan het wachtwoord om in te loggen (als extra beveiliging).

En dat heeft de vorige eigenaar zo ingesteld en wellicht vergeten het sluimerstand wachtwoord  te wissen en / of gelijk te stellen met het inlog wachtwoord, welk aan u is gegeven.

Contact opnemen met de verkoper lijkt me lastig, tenzij u de gegevens van de verkoper heeft genoteerd, voor het geval dat .  .  . (er nog vragen zijn, bijvoorbeeld)

Indien u een Apple-ID heeft, neemt dan contact met Apple.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.