Ga naar inhoud

Zakelijke grafische computer


Aanbevolen berichten

Hallo! Als zelfstandig ontwerper had ik graag een upgrade gehad van mijn mbp15 (2012).  Zouden jullie een samenstelling kunnen maken voor mij of wat is jullie mening over de Mac Pro (specs/prijs gewijs)? Alvast bedankt!

 

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - Puur grafisch werk. Photohsop, Illustrator, InDesign. Dit wel voor grote zware bestanden.
  • Wat is mijn budget? - Alles inclusief, zo een 3000 euro.
  • Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling.
  • Ga ik overklokken? - Nope
  • Ga ik later upgraden? - Deze PC moet toch enkele jaartjes meegaan, dus waarschijnelijk zal de grafische kaart vervangen worden na een tijde.
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - graag een displayport / HDMI poort / ethernet / USB 3.0 (een 5-tal is voldoende) / Een dvd-burner (blue ray moet niet) / 
  • Ga ik zelf assembleren? - Neen.
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? - Jup; Windows 8.1
  • Ga ik zelf installeren? - Neen
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Een fancy gamekast hoeft niet, een normale case is ook al voldoende (dit omdat het toch maar is om onder/naast een bureau te staan).
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - Jap, enkel een beeldscherm (ips liefst (voor kleurweergave) en 27 inch. Resolutie moet geen 4K zijn; Toetsenbord, muis,... zijn al voorhanden.
  • Heb ik specifieke wensen? - Liefst een grote snelle SSD (512gb of meer zelfs, of raden jullie dit af?); en daarnaast dan nog een HDD van 1TB; liefst 32gb ram
  • Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - België: Mijn vorige samenstelling kwam van azerty, en ik was hier content mee. Maar, van ergens anders mag natuurlijk ook altijd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tundgill, 

 

Ik heb deze samenstelling voor je gemaakt.

 

Een zeer uitgebreid systeem met alles erop en eraan. Supersnelle i7 processor, aparte koeler voor betere prestaties en geluidsproductie, 32 GB snel RAM geheugen, en een gloednieuw moederbord met Wi-Fi AC én USB 3.1 technologie, tweemaal zo snel als USB 3.0. 

 

Als grafische kaart heb ik een GTX 960 genomen, zo heb je lekker veel CUDA cores die je aan het werk kan zetten bij intensieve Adobe toepassingen. DVD-brander, Windows 8.1, assemblage én installatie zijn inbegrepen. 

 

Alles wordt gestoken in een nette Bitfenix behuizing en gevoed door de uitstekende Corsair RM750, met oog op uitbreidingsmogelijkheden in de toekomst. 

 

Kijk ook even in m'n handtekening voor een unieke Azerty.nl kortingsactie, zo bespaar je 10 euro en hoef je geen verzendingskosten te betalen. 

 

Als monitor raad ik absoluut dit model aan. Niet goedkoop, maar wel de beste in z'n soort. Een prachtige 1440p resolutie, uitstekend IPS paneel, aansluitingen via HDMI en DisplayPort en de mogelijkheid om het scherm te kantelen. Dat is echter niet de grootste troef van deze Dell: de kleurenweergave ligt hier veel hoger dan bij andere toestellen, tot 99% van het RGB spectrum. Daardoor is hij uitermate geschikt voor grafische toepassingen en laat dit scherm de concurrentie ver achter zich. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.