Ga naar inhoud

Samsung Galaxy s5


Aanbevolen berichten

Goedenavond allen,

 

toestel:

Samsung galaxy s5

Android 6.0.1

+- 1.5 jaar oud

 

sinds vandaag heb ik problemen met mijn smartphone die raar doet.

Ik had al 2'tal dagen een systeemupdate staan op mijn scherm en besloot om die deze morgen te downloaden/instellen.

4/5 Uur daarachter begon mijn smartphone niet te reageren en vreemd te doen:

 

Wanneer ik op de Home button druk licht het scherm niet op, zelfde geld voor de aan/uit knop aan de zijkant.

Smartphone herstart zonder dat ik het vraag.

Batterij gaat super snel leeg (sneller dan anders), miss heeft dit met het heropstarten te maken?

 

Wanneer hij opnieuw opstart voor ik pincode in en krijg ik dit te zien: proces systeem reageert niet.

Smartphone ziet er op het eerste zicht goed uit maar bepaalde apps werken niet en geeft een error zoals dit: appnaam is gestopt.

na 30 seconden valt smartphone in "slaapstand" als ik daarna mijn scherm probeer op te lichten lukt dit niet.

 

Soms verschijnt er gewoon "samsung" voor 5 min op het scherm, lichtjes flikkerend.

 

Het opstarten gebeurd ook niet op de normale snelheid,

 

Ik vind het moeilijk om precies te beschrijven wat er gebeurt want soms gebeurt er niets en werkt alles perfect maar 5 min later werkt er niets meer.

Het lijkt ook allemaal willekeurig.

 

Is er iemand die mij kan helpen? :s

 

Alvast bedankt,

Dieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.