Ga naar inhoud

Wel op internet, apps geen verbinding met netwerk


Waterlelie

Aanbevolen berichten

Mijn zoon heeft een pc, Windows 10, aangepast om te gamen, direct verbonden met de modem, ziggo, met een internetkabel. Het probleem is nu dat hij z'n apps steam en minecraft niet kan openen. De apps geven de vermelding" bevestig je netwerk", ook een spel wat ik met een disc direct op de pc moet installeren werkt niet, " kan geen verbinding met het netwerk maken". Het vreemde is nu, hij kan wel op internet, you tube kijken is geen probleem. Ik kan de apps wel op mijn laptop installeren en spelen dus ligt dan niet aan de modem. Het probleem heeft zich zomaar voorgedaan, daarvoor ging alles goed, niemand in mijn omgeving snapt er iets van haha, er werd me zelfs al geadviseerd om de pc helemaal leeg te maken en er een nieuwe Windows 10 op te zetten, wie helpt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op PCH forum. :welkom:

Niet te vlug zijn met opnieuw installeren van Windows.

 

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

 

aangepast door droske
Verwelkoming
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13 januari 2017 om 14:01, droske zei:

Welkom op PCH forum. :welkom:

Niet te vlug zijn met opnieuw installeren van Windows.

 

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

 

Heb je mijn log txt nog ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, je logje is goed ontvangen.

 

Download de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool 64 bit van de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt & Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.