Ga naar inhoud

energieprogramma


honk

Aanbevolen berichten

Beste

Ik zoek een gratis programma dat mijn laptop zuinig maakt (CPU downgraden,...) omdat ik deze als 'server' wat gebruik. Na kwartiertje niet gebruiken gaat hij in slaapstand en kan ik hem weer wakker maken met WOL (Wake up lan).

Vriendelijke groeten

Hendrik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem deze info eens door: via Energiebeheer kan je de processorstatus probleem aanpassen.

Wat je ook energiewinst gaat opleveren is een switch van je huidige HDD naar een SSD. Een SSD is energiezuiniger omdat er geen bewegende delen in zitten...bovendien is een SSD stiller (lees: stil) en beter bestand tegen eventuele schokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste

De processorstatus wordt steeds gewijzigd naar 98% (min en max) nadat ik wijzigingen heb doorgevoerd...

Buiten dit onderwerp; Ik heb een topic gelezen waar de warmte in de laptop kan worden gereduceerd door de processsorminimum en max te veranderen, maar ik kan dit niet op mijn hp laptop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.