Ga naar inhoud

Grafische kaart / driver problemen? Video controller, Multimedia audio controller


DivineSs

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb onlangs mijn Windows XP opnieuw geïnstalleerd. Maar daarna had ik een paar problemen met (denkik) de grafische kaart en drivers.

Ik heb twee of drie probemen denk ik, zoals ik zie in device manager.

Hier is dus een foto van mijn device manger:

http://img705.imageshack.us/img705/5235/devicemanagerpic.png

Ik heb Everest gedownload om de informatie over mijn pc te weten te komen.

Hier is een afbeelding:

http://img26.imageshack.us/img26/9306/everestpic.png

Ik kand geen games spelen en ik heb ook geen geluid.

Als je meer informatie over mijn PC of over iets anders nodig hebt, vraag het mij maar.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt.

Kan dat dat er zeer veel drivers moeten gedownload worden? en dat er vanalle readme's tevoorschijn komen dat ik van alles en nog wat moet doen?

---------- Post toegevoegd om 16:00 ---------- Vorige post was om 15:56 ----------

(btw, op de site van dell werken de audio en video drivers niet :s Als ik op de download link click verschijnt er een pagina waar ze zeggen da die link niet meer beschikbaar is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig... Ik heb de driver op de site van jurgen geinstalleerd, maar het heeft niets verandert.

Bij de drivers van Dell klick ik gewoon op download.. dan komt die witte pagina.. of moet het anders?

ik heb wel allerlei dell CD's, maar die zijn van de computer van mijn vader. Ik weet nu niet echt wat ik er mee moet doen, hier en daar staat er eens "Drivers" op een CD.

Kunnen jullie me nog helpen?

(Mijn excuses voor het late antwoord. Ik moet studeren voor mijn examens :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.