Ga naar inhoud

update werkt niet


Inba

Aanbevolen berichten

Elke keer als ik afsluit zegt mijn pc dat hij gaat installeren. En elke keer zegt hij dan ook weer dat het niet gelukt is!!! Zelfs bij de automatische updates weigert hij consequent. Foutmelding: KB951847 is niet geïnstalleerd.

kan iemand mij helpen? Is er iets fout gegaan?,:stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag je verwijderen als je wil maar ik vrees dat het niet gaat helpen.

Download de dotnetfx_cleanup_tool en pak het uit.

Dubbelklik op cleanup_tool.exe

Als het venstertje verschijnt, klik je op cleanup now, bevestig en volg gewoon de richtlijnen.

Controleer dan via configuratiescherm - programma's of er nog iets geinstalleerd is van .Net (dot Net).

Als alle dot Net installaties verdwenen zijn, voer dan windows update uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

So far so good!! Alles is goed gelukt maar bij het opstarten geeft ie nu de melding: Kan de toepassing niet juist initialiseren. ( OXc0000135) Druk op Ok om de toepassing te beëindigen. Als ik dan op OK druk gaat alles toch goed!!!

Ik ben je heel dankbaar en hoop dat ik in de toekomst nog eens een beroep op je mag doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verwijderen met de tool is dus goed gegaan.

Het installeren van de windiws updates ook?

Kan je eens kijken bij configuratiescherm - programma's welke dot Net versies er nu geinstalleerd zijn.

Die foiutmelding; staat daar ook ergens de naam van een programma bij?

Kan je de volledige tekst van de foutmelding in een volgend bericht plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, alles goed gegaan. Ik heb precies gedaan wat je zei.

Nu staat er bij configuratiescherm alleen: Microsoft.NET Framework 1.1 Dutch Language Pack.

Als ik de Windows update toepas krijg ik bij de Essentiële geen updates te installeren en bij de Optionele: Microsoft.NET Framework 3.5 Service Pack 1 en 3.5 Family update x 86 en: Microsoft. NET Framework 1.1 Nederlands.

De foutmelding na opstarten: CLI.EXE-Toepassingsfout. Kan de toepassing niet juist initialiseren. (Oxc0000135) Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

kun je er nog wijs uit???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja; ik ben nog mee :-)

Het bestand CLI.EXE is een onderdeel van het Catalyst Control Center maar is niet essentieel voor de goede werking. Misschien heeft dit een latere versie van dot Net nodig maar daar zullen we ons later mee bezighouden.

Nu gaan we die andere framework versies installeren maar niet allemaal tegelijk.

Start de windows update en selecteer enkel Microsoft. NET Framework 1.1 Nederlands om te installeren.

Als de installatie goed verlopen is, herstart je de pc.

Start windows update en kijk welke dot Net framework updates en staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.