Ga naar inhoud

witte icoontjes, hoe krijg ik dit weg


Aanbevolen berichten

Dag guy,

:welkom:

Bedoel je dat de iconen van bijvoorbeeld snelkoppelingen op je bureaublad eerst wit zijn tijdens het opstarten van de PC en iets erna correct weergegeven worden?

Dan is er volgens mij niks mis, dat is normaal tijdens het opstarten van Windows en zeker als er veel toepassingen,.... opgestart worden met Windows.

Gaat het om iets anders maak er dan een printscreen van en plaats die in je volgende bericht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop) hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Dag guy,

:welkom:

Bedoel je dat de iconen van bijvoorbeeld snelkoppelingen op je bureaublad eerst wit zijn tijdens het opstarten van de PC en iets erna correct weergegeven worden?

Dan is er volgens mij niks mis, dat is normaal tijdens het opstarten van Windows en zeker als er veel toepassingen,.... opgestart worden met Windows.

Gaat het om iets anders maak er dan een printscreen van en plaats die in je volgende bericht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop) hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Dag guy,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

sorry ik heb nergens een antwoord gelezen......ik kan soms niet direct antwoorden omdat ik ook veel in het buitenland ben.

vr.gr.

guy vranken

Er kwam geen antwoord op bericht 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

dank voor uw goeie uitleg betreffende witte icoontjes,

mag ik je nog een andere vraag stellen??

ik ben een muzikant en werk met verschillende programma's, nu is er toch iets gebeurd waar zelfs de verkoper geen uitleg heeft of niet wil geven...of niet kan

het programma noemt "Direct Midi to Mp3 Converter"

dit geeft altijd goed gewerkt tot op een bepaalde dag ik nu steeds bij het openen eerst het volgende krijg.

ik open het programma en er verschijnt "loading" dit verdwijnt en er komt volgende tekst te voorschijn "Verkeerde DirectX versie Lees Systeem vereisten sectie in de hulp"

maar daar zie ik dan ook niks....

ik moet wel zeggen dat ik eens er op geklikt heb het programma werkt, maar ik vind het toch vervelend zeker dat het vroeger perfect werkte.

ik heb dit programma (reeds 2 keer) gekocht bij "piston software" ik heb ook geprobeerd met vorige versies....het lukt niet

zouden jullie daar raad mee weten a.u.b.

aan allen nog een fijne dag

guy vranken

sorry voor het lastig vallen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.