Ga naar inhoud

Draadloos internet elke keer verbroken bij opnieuw opstarten van acer pc.


Aanbevolen berichten

Hey,

Is nu al effe maar word er zot van elke keer ik men pc op normale manier heb afgesloten en terug opstart geeft mijn draadloze verbinding de melding verbinding verbroken.

Dan klik ik op die 2tvtjes rechts en dan op verbinding maken of verbreken en selecteer ik opnieuw mijn draadloos internet en verbind deze er weer mee.

En dit zo elke keer opnieuw ik word er wel orendol van.

Werkt ook met acer netmanagment me weet ni of da er ook iets mee te maken kan hebben .

Indien jullie meer duidelijkheid nodig hebben stel maar de vraag naar wat ik is moet kijken en doe ik onmiddelijk.

Hopend op positieve oplossing.

Gtjes Stoffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Stoffel,

Ik had dat vroeger ook, en de reden was dat ik te ver van de modem zat met mijn pc.

Ik heb nu een kabel getrokken en het probleem is opgelost.

Met mijn drie laptops heb ik geen problemen om draadloos te surfen, zelfs naast mijn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ma als ik eerlijk moet zijn modem hangt in berging en dan heb je keuken en ik zit in living op max 5-6m van de modem.

En het probleem was een paar maand terug toen ik nog bij schoonouders inwoonde ook al ma het is gewoon plots begonnen.

Dus ik denk ni da het daardoor zou zijn zit ook maar in appartementje.

Verbindingsterkte is 98% ook dus da is wel in orde dus ik denk da het ergens anders ligt.

Grts maar toch bedankt hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ stegisoft dat staat ook al zoals jij me zegt deze staat helemaal bovenaan van de 22 die er in staan.

Hoe ze zoveel inkomen :D dont ask mee maar de mijne staat helemaal aan top dus da zal het ook niet zijn denk ik.

Volgende optie te proberen :s hopelijk geraak ik er hier uit pfff

Grts

Effe bericht bewerken ik heb nu enkel de 2 verbindingen gehouden waarvan thuisverbinding boven gezet en de andere 20 gewist uit die lijst van netwerkverbindingen en nog enkele dingen nagekeken.

Het is op eerste zicht in orde, zou het enkel zijn door die andere verbindingen te wissen dan?

Na paar dagen testen zonder problemen zal ik dit aanpassen in opgelost .

Grts en alvast bedankt voor de reacties

aangepast door De Stoffel 83
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 verbindingen is wel heel veel.

Dat je de 20 verbinding hebt verwijdert is niet erg maar heel waarschijnlijk zullen die terug komen.

Moest het zo zijn dan klik je de router en dan op eigenschappen en tab Verbinding

Uitvinken "Verbinding met dit draadloos netwerk maken als het binnen bereik is"

Windows zal geen verbinding meer maken met de betreffende router.

Dit dient je wel met alle vreemde router te doen.

In uw geval 20 routers is wel even werk.

Windows zal in uw geval enkel nog verbinding maken met uw 2 netwerken.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze verbindingen niet meer staan voorlopig dus zal ik ze niet moeten deselecteren Bij het VOLLEDIG afsluiten heb ik het wel maar als ik heropstarten neem niet.

Op de eerste foto zie je al de vraag of ik de wil uitschakelen of ik nu op ja of neen duw word ze toch verbroken .

Hier de foto's in de volgorde vanaf de pc is opgestart tot ik terug de verbinding heb.

Zo kan je wat mee volgen wat ik moet doen hiervoor en misschien zien wat er mis kan zijn hierbij.

MVG Stoffel

post-16595-1417704199,9068_thumb.jpg

pencil.png

post-16595-1417704199,7535_thumb.jpg

post-16595-1417704199,7927_thumb.jpg

post-16595-1417704199,8271_thumb.jpg

post-16595-1417704199,8614_thumb.jpg

post-16595-1417704199,894_thumb.jpg

post-16595-1417704199,9402_thumb.jpg

post-16595-1417704199,9654_thumb.jpg

post-16595-1417704199,9815_thumb.jpg

post-16595-1417704199,9935_thumb.jpg

aangepast door De Stoffel 83
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de topic was geopend omdat men internet elke keer bij opstarten terug verbroken word om de manier da ik met de foto's uitleg.

En ik zit met windows vista home premium sorry .

Als ik op de eerste afbeelding op uitschakelen klik verbreekt die het ook gewoon jij bedoeld op kruisje klikken veronderstel ik?

Ja de kennis is niet zo groot als iedereen he :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.