Ga naar inhoud

Games happeren na 10 min


Stannis

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wanneer ik begin te gamen gaat alles perfect. Ik speel op het hoogste detail en heb geen lag of niks. Maar na 10 minuten begint het, mijn pc begint helemaal te haperen. Bij zwaardere spellen kan het al na 5 min zijn.

Ik heb dit probleem nu al een maandje en toen flikkerde mijn scherm ook vanaf ik het opstarte. Ik had mijn pc binnen gestoken want deze was nog in garantie. Ze hebben er een nieuwe grafische kaart ingestoken en ik heb hem gisteren terug gekregen. Het flikkeren is gedaan maar mijn games laggen nog altijd na een tijdje. Aangezien er een nieuwe gpu in zit zal het hier wel niet aan liggen.

Wanneer ik mijn processor heat bekijk is die 60 graden dus niet overdreven hoog. Ik heb ook met NB probe eens gekeken en alle fans werken ook goed.

Geluid hapert niet

Wanneer ik afsluit en terug opstart gaat de game teurg perfect maar dan na 10 min ist weer van dat.

Ik ken redelijk wat van pc's maar het lukt mij maar niet dit op te lossen.

Specs:

ASUS N90SC

4 GB RAM

NVIDIA GT220M

Intel Core 2 Duo T4400

aangepast door Stannis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je een Speccy-logje produceren terwijl je aan het gamen bent ?...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt de laptop op een harde en stofvrije ondergrond gebruikt ?...

Zet je laptop achteraan omhoog door bijvoorbeeld onder elk achterste steuntje 2 CD/DVD-doosjes te plaatsen...hierdoor kan ie vrijer ademen. Let er wel op dat je de ventilatie openingen niet hindert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zekerheid heb je pas écht als je dat controleert of laat controleren...:dong:

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.