Ga naar inhoud

HP MediaSmart Webcam loopt vast/geeft slecht beeld


Samiranka

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb nu ongeveer een half jaar de hp pavillion dv7-3120ed met ingebouwde webcam.

In het begin had ik er geen problemen mee, maar sinds een maand begon hij vast te lopen in elk msngesprek.

Ik heb het programma gister helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar hij blijft vastlopen in msn en hij geeft na een paar keer een heel pixelachtig beeld, heel lelijk en niet scherp.

+ Vaak komt er rechtsonder in m'n scherm een pop up met 'dit apparaat kan sneller werken' en dan iets met op een andere usb poort aansluiten. Dan komt er een overzichtje met beschikbare usb poorten, maar geen idee wat ik dan moet doen. Ik weet ook niet hoe ik daar zo bij moet komen zonder dat die pop up toevallig komt.

Kan iemand me helpen hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Bedankt voor de reactie.

Ik heb gister via die site de webcam driver gedownload alleen dan voor mijn laptop (Jij hebt er 3120eb staan, maar mijne is 3120ed) Dus dat is de meest recente.

Bij extra bij msn kan ik er verder niet veel aan veranderen. Er staan 4 opties:

Standaard - HP Web camera Filter (doet het niet)

HP Webcam (doet het wel, maar met pixelig beeld)

HP Web Camera Filter (doet het wel met pixelig beeld)

HP web camera filter (doet het niet).

Ik heb AMcap geinstalleerd, kan je blijkbaar mee kijken of het aan je cam of wat anders ligt en daar istie ook helemaal pixellig.

Hier is een voorbeeld hoe 't eruit ziet: post-21133-1417704170,6155_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Ik heb het een keer terug gezet naar 5 dagen terug en toen deed m'n cam het weer goed, maar een uur later ongeveer begondie weer vast te lopen.

Soms looptie al vast voordat er een beeld komt. Ik heb daarna nog geprobeerd te herstellen naar 18-09-2010 en dat hielp ook even, maar 't is weer 't zelfde.

De verste datum waarnaar ik hem nu kan herstellen is 21-09-2010

Ik probeerde het net weer ff maar nu wildie helemaal niet meer opstarten in msn en geeftie dit:

* Je webcam kon niet worden gestart. Controleer of je webcam door een ander programma wordt gebruikt en probeer het opnieuw.

Maar hij word nergens door gebruikt dus ik snap er niks van :')

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.