Ga naar inhoud

[OPGELOST] recordnow update


karla.otten

Aanbevolen berichten

ik heb standaard recordnow 6.0 op mijn pc. Nu wil ik deze update, maar het scherm geeft aan: The progamm wat unable to connect server. Mijn andere downloads, ongeacht welke, gaan perferct. Geen idee waarom dit niet kan. Ook kan ik via configuratie: software, Recordnow niet verwijderen om eventueel een nieuwe versie te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is de server uitgevallen waar de updates moeten gehaald worden en dan kan het programma niet connecteren natuurlijk.

Enkele dagen wachten en het kan in orde zijn.

Ja dat zou ik ook doen.

Eerst een paar dagen wachten.

En dan even hier zetten of het gelukt is of niet.

Nog veel succes!

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik weer, na enkele dagen tips te hebben uitgeprobeert. Nu ben ik er via Rixo achter gekomen dat men voor (older support article) geen update heeft. Fijn, nu kan je alle aankomende versies kopen wil je een beetje op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen. Weet iemand een goed alternatief om (gratis) een goed programma te downloaden die een beetje in verhouding staat met Recordnow? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.