Ga naar inhoud

[OPGELOST] Hal.dll is beschadigd of is niet gevonden


Jordy1471

Aanbevolen berichten

Ik heb een groot probleem met als volgende : Als ik mijn computer opstart gaat alles goed tot bij 2e scherm. Daar komt te staan hal.ddl is vermist of is beschadigd gelieve dit opnieuw te installeren. Maar als ik mijn computer opstart met CD komt er nog hetzelfde , iemand een oplossing.

Ik heb wel nog systeemherstel dat ik elke dag aanmaak als ik virusscanner opstart. Maar ik denk niet dat ik daar veel aan heb als ik de computer niet heel opgestart heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestandje downloaden

http://www.dll-files.com/hal.zip?0WDeWHVFmW

op andere pc, op diskette zetten, op kapotte pc booten met opstartdiskette, bestandje van diskette kopieren naar waar hij moet komen.

optie2.

Best is om deze DLL vanaf de Windows XP cd te kopieren naar

de System32 met behulp van de herstelconsole.

1) Opstarten met de Windows XP cd,

2) R (Repareren) kiezen,

3) Op de vraag bij welke installatie je u wilt aanmelden geef je 1 als antwoord,

4) Het administrator-wachtwoord word gevraagt

5) Typ dan het volgende :

"Expand E:\i386\hal.dl_ c:\windows\system32\hall.dll"

zonder " " tekens.

De letter E: moet je veranderen naar de letter van uw cd-rom.

Lukt het niet dan deze lezen:

Google Vertaling

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit: Sorry, bijna gelijktijdig een bericht geplaatst. Mijn bericht heeftnog weinig belang :-)

Heb je onlangs iets aangepast aan de pc? Hard-of software gewijzigd?

Probeer eens om windows te repareren.

Start de pc op via de xp cd-rom.

Is de pc opgestart, kies dan vor R(Repareren)

Daarna zal er worden gevraagd bij welke installatie je je wilt aanmelden. Is er maar een besturingssysteem geïnstalleerd, geef dan gewoon 1 als antwoord en druk op Enter.

Daarna kan er een adminstrator wachtwoord worden gevraagd. Heb je er geen ingegeven, druk dan gewoon op Enter om verder te gaan.

Je zal nu een zwart scherm krijgen waarin je iets kan typen. Je moet het bestand hal.dll kopiëren van de cd-rom naar je harde schijf. Dit doe je door het volgende te typen:

Expand D:\i386\hal.dl_ c:\windows\system32\hall.dll

De letter D is het de letter van je cd-rom station. Het kan zijn dat je dit dus moet aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit: Sorry, bijna gelijktijdig een bericht geplaatst. Mijn bericht heeftnog weinig belang :-)

Heb je onlangs iets aangepast aan de pc? Hard-of software gewijzigd?

Probeer eens om windows te repareren.

Start de pc op via de xp cd-rom.

Is de pc opgestart, kies dan vor R(Repareren)

Daarna zal er worden gevraagd bij welke installatie je je wilt aanmelden. Is er maar een besturingssysteem geïnstalleerd, geef dan gewoon 1 als antwoord en druk op Enter.

Daarna kan er een adminstrator wachtwoord worden gevraagd. Heb je er geen ingegeven, druk dan gewoon op Enter om verder te gaan.

Je zal nu een zwart scherm krijgen waarin je iets kan typen. Je moet het bestand hal.dll kopiëren van de cd-rom naar je harde schijf. Dit doe je door het volgende te typen:

Expand D:\i386\hal.dl_ c:\windows\system32\hall.dll

De letter D is het de letter van je cd-rom station. Het kan zijn dat je dit dus moet aanpassen.

Het probleem is dat mijn PC maar tot bij 2e scherm komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.