Ga naar inhoud

[OPGELOST] laptop wil niet meer op internet gaan en heeft geen ip adres meer


bebelleke

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik zal even de situatie schetsen.

Wij hebben een gewone pc en een laptop. Onze laptop werkt draadloos.

Maar sedert gisteren wil die geen verbinding meer geven.

De laptop is een packard bell.

Ik heb al van alles geprobeerd, de netwerkadapters werken, zegt hij.

Er staat bij netwerkverbindingen wel degelijk verbonden met beperkte verbindingsmogelijkheden, maar als je mail of internet of msn opent lukt het niet.

Ik heb reeds in dos geprobeerd het ip adres te achterhalen maar hij zegt steeds dat er geen ip adres is

Er staat wel IPv4 verbindingsmogelijkheden: niet verbonden en bij

IPv6 ook

Als ik probeer deze te configureren dan vraagt hij steeds achter een diskette maar deze hebben wij nooit gehad.

Ik heb al Ip renew geprobeerd, ip release, eigenlijk alles al.

Ik ben een leek op dat vlak maar allé

Gisteren, toen het nog werkte, vroeg de laptop wel om een update van vista en die heeft hij gedaan maar er is nog één belangrijke update van vista maar die mislukt steeds, ik vermoed dat dit is omdat er geen internetmogelijkheden zijn.

Aan de router of modem ligt het niet, dat werkt allemaal perfect en we hebben zelfs alles uitgelegd .

Ik hoop dat iemand mij vlug kan helpen, liefst in mensentaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze heb ik de laptop terug aan de praat gekregen.

Blijkbaar was er al teveel aan geprutst om het terug goed te krijgen.

Uiteindelijk, aangezien er niet echt belangrijke gegevens opstonden, heb ik packard bell herstel gedaan en heeft hij dus uit zichzelf alles er terug opgezet en het nodige verwijderd.

Nu hebben we dus terug internet, juist hier en daar het een en ander er terug opzetten en t werkt!

Bedankt alvast voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.