Ga naar inhoud

Medion HDDrive 2 Go werkt niet


Jormu

Aanbevolen berichten

Ik was een film aan het kijken op de laptop, toen ik hem op pauze zetten en daarna terug wou laten beginnen bleef alles hangen en kon ik enkel maar via de powerknop hem terug opzetten. Na het opstarten werd de HDDrive niet meer herkend. Na meerdere keren terug insteken en op andere computers proberen, gebeurde overal hetzelfde. Pas na 5-10 minuten werd er iets herkend, en begon het de harde schijf te installeren en moest daarna stuurprogramma's zoeken en installeren, maar blijft zoeken en stopt niet tot we het zelf stoppen of de harde schijf er terug uitsteken. Na heel veel zoeken op het internet zijn we één nuttig ding tegengekomen: http://www.pc-helpforum.be/f111/medion-hddrive2go-1-5-tb-wordt-34887/

Maar helaas vinden we de cd niet meer en als we gaan kijken op het internet naar deze driver, vinden we er wel, maar bij het installeren (terwijl de harde schijf insteekt), blijft die installeren en krijgt de InstallShield een reageert niet..

Kan iemand mij helpen?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe werkt het nu?

De harde schijf steekt in en als ik klik op Back-Up bestanden dan staan er links Back-up bestanden en ik kan ik bestanden of mappen aanduiden op mijn computer en rechts staat USB-apparaat maar verder staat er niks onder...

En ook de harde schijf staat nergens onder Computer. Enkel de interne harde schijf (C:) en het Dvd-rw-station (D:) maar toen ik hem instak, na 5 minuten kwam er het icoontje om hardware veilig te verwijderen. En als ik daarop klik staat er: USB-apparaat voor massaopslag

aangepast door Jormu
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.