Ga naar inhoud

Micrografx windows Draw 6


dwguido

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds win 95 werk ik met Windows Draw van Micrografx, waar ik veel plezier mede gehad heb.

Maar zoals alles verbeterd zo is ook Windows er op vooruit gegaan, tot win XP geen problemen met het draaien van Windows draw.

Nu werk ik met 7 en krijg mijn program maar niet aan de praat, instaleren gaat zoals het moet geen foutmeldingen tot ik er mede wil werken.

Heb probleemoplosser in win 7 al enkele malen laten draaien maar win draw wil maar niet opstarten.

Wie weet hier raad.

MVG: dwguido

:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus.

Bedankt voor jou snelle respons.

Ook dat heb ik al eens geprobeerd, maar kan het niet meer laten draaien. Toch heeft het al gewerkt in win 7, maar weet niet ik heb een update gedaan van alle hardware met nieuwe drivers mogelijk ligt daar het probleem, en werkt het weer of niet als ik het verwijderd & opnieuw instaleer.

Maar alle mogelijke help om win draw 6 weer aan de praat te krijgen in heel welkom.

Win draw vind ik een goed program het heeft tekstverwerking, webontwerpen fotobewerking enfin je kunt er alles mede.

Gebruik het al vanaf win 95 laatste uitgaven was versie 6 in de tijd van win 98

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar alle waarschijnlijkheid zitten die updates er voor iets tussen dan...

Welke versie van Windows 7 heb je ?...

Voor de versies Professional, Ultimate en Enterprise versie van Windows 7 kan je gratis Windows Virtual PC en Windows XP Mode downloaden...voor de 'lagere' versies werkt dit niet.

Meer uitgebreide info vind je hier : ( WebSonic.nl :: PC Tips - Windows 7 - Virtual PC en Windows XP Mode (Alleen Professional en Ultimate) ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, beide pc zijn van Medion (Aldi). Op desktop stond vista op maar is geüpdate naar Win 7 home premium, Op laptop staat win 7 home premium.Vista was oem versie, windraw nog niet geprobeerd op lap maar ga dit doen hou je op hoogte

Win 7 is een gekochte update ook home premium

grt: dwguido

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.