Ga naar inhoud

USB Hub


Gast Delusion

Aanbevolen berichten

Gast Delusion

Beste,

Ik heb een USB Hub (4 poorten). Deze heeft wel gewerkt... (Ik weet niet exacte naam, maar drivers zat niet bij de hub.)

Maar, nu doet ie het niet meer... Als je een usb insteekst in die hub,

geeft hij het niet aan... Ik heb mijn hub eruitgetrokken en terug ingestoken,

maar toen gaf mijn pc aan dat er geen updates van kon worden gevonden...

Ik heb al wel gegoogled, zonder resultaat... Anders zou ik hier niet zijn :)

Maar buiten de USB Hub, heb ik ook een usb-port aan mijn toetsenbord, die nog nooit heeft gewerkt, mogelijk om deze ook te laten werken?

Mijn toetsenbord: Trust Multimedia Keyboard KB-2100E.

Wss ga ik de cd's moeten zoeken, lang zoeken... Dus hoopte ik dat het via internet ook kan?

Als ik ze in mijn gewone usb-port steek, werken ze wel, alleen met de usb-hub niet... Jammer genoeg heb ik die usb-hub vrijwel altijd nodig...

Bovendien, als ik een usb in mijn port laat zitten en mijn pc herstart, dan geeft hij iets aan van "boot device usb, enter any key..." ofzo, moet ik de usb eruit halen, toetsje drukken en start hij wel op...

Zo, ghehe ^^ veel werk :P:D Ik hoop dat jullie toch met iets kunnen helpen ^^

aangepast door Delusion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig genoeg is er voor Vista geen drivers voor de toetsenbord.

Dit kan je hier zien.

Een oplossing zou misschien kunnen zijn om de PS2 aan te sluiten en niet met usb.

Indien dit niet bijgeleverd is kan je usb/ps2 verloopt kopen en dat kost niet veel.

Mogelijk dat dan de usb poort wel werkt van de toetsenbord.

Maar u zegt dat de usb van de toetsenbord wel werkt op de usb poort en op de hub.

Je hebt hub die stroom geven en hub die geen stroom geven.

Je hebt een gewone hub gekocht zonder dat het stroom geeft.

Meestal is dat de goedkopere versie.

Ga naar de bios

Ga dan naar de tab boot

Zorgt dat de harddisk als eerst boot staat en dan zal je normaal gezien geen melding krijgen van de bios.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delusion
Maar u zegt dat de usb van de toetsenbord wel werkt op de usb poort en op de hub.

De usb-ports die al aan mijn computer zitten werken wel.

De usb-hub (4 poorten) & het 1 usb poortje aan mijn toetsenbord werken niet.

Usb-hub heeft voordien wel gewerkt, nu niet meer dus... ?

Jammer genoeg heb ik maar 2 usb poorten over in mijn pc, dus heb ik de hub vrijwel vaak nodig.

Ga naar de bios

Ga dan naar de tab boot

Zorgt dat de harddisk als eerst boot staat en dan zal je normaal gezien geen melding krijgen van de bios.

Dit heeft geholpen ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delusion

Hij is aangesloten, ja?

Als je de hub insteekt, zie je zo'n groen lampje branden, dat wil zeggen dat hij normaal gezien zou werken. Alleen als je in de hub een usb steekt, dan weergeeft mijn computer het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.