Ga naar inhoud

Vraag m.b.t Nero 6


jeano

Aanbevolen berichten

De volgende vraag:

Ik heb een nieuwe computer en heb daarop als brandprogramma Nero 6 geinstalleerd (Engelse versie).

Dit omdat ik op de vorige computer dit programma (Ned. versie) al gebruikte en ik er aan gewend ben. Alles ziet er gelukkig vertrouwd uit. Alleen: als ik de muziek heb klaar staan om te branden en de opdracht 'burn' geef komt er een popupscherm met de titel 'save image fíle'. En daarbinnen allerlei opties. Wat ik ook doe, er wordt geen CD gebrand.

Op de Ned. versie ging het programma gelijk over tot branden.

Ik werk in Burning Rom.

Ik zou erg geholpen zijn als iemand mij op eenvoudige wijze kan uitleggen wat er aan de hand is en hoe te handelen.

Bij voorbaat dank daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Nederlandse versie, maar het zal wel hetzelfde zijn.

1. Zet de muziekbestanden klaar in Nero BurningRom. Druk nog niet op de brandknop!

2. Ga naar het menu Recorder . Kies Recorder kiezen (Engels: Choose Recorder). En selecteer daar de naam van je brander en dus NIET "Image Recorder". Druk dan op OK. Nu is je brander geselecteerd en wordt er via je brander gebrand en niet meer via de image recorder. Deze instelling wordt automatisch "onthouden" door Nero en hoef je nooit meer te veranderen. Vanaf nu gebruikt Nero je brander om te branden zoals het normaal zou moeten!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.