Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. hey , laatste probleem zou waarschijnlijk aan Norton liggen (laatste update?) het Norton service centrum is nu al bijna 3 uur bezig met de PC, ik hou jullie op de hoogte
  2. hallo, serieuse problemen voor het ogenblik, pc start op, beginscherm komt er en dan loopt alles vast, geen enkel icoon op het bureaublad kan worden geopend, Ctrl/alt/del werkt niet, geen enkele reactie van de pc, zelfs afsluiten werkt niet. Gisteravond heb ik die bewuste update niet verwijderd wegens tijdgebrek, vanmorgen de pc gewoon opgestart en ogenblikkelijk het aangehaald probleem, idem in veilige modus, soms kan een prog worden geopend (als admin) maar loopt na enkele seconden weer vast. De cursor op het bureaublad blijft draaien; ik heb dan een kleine (oude) laptop windows7 opgestart, Norton Security geopend en deze werkt ook niet, kan niet worden geopend... deze laptop loot ook vast, Ctrl/alt/del werkt ook niet meer, iets bekend tussen Norton en windows 7 na enkele updates? Toch eigenaardig op deze 2 toestelle, de laptop van mijn echtgenote met windows 10 werkt perfect, mvg, Alain
  3. ja, ik wens deze niet te zien, de lijst is al lang genoeg, ik probeer nu de laatste update te verwijderen,
  4. hallo, nee, dat vinkje staat bij mij al van in het begin niet aangevinkt, het is pas sedert een laatste update dat ik die map telkenmale terug zie staan, zal nog deze avond de update eens verwijderen
  5. denk sedert een laatste MS update, maar ben het niet zeker
  6. hey, verwijderen gaat altijd, maar komt bvb na vernieuwen webpagina direct terug,
  7. ok, maar ik synchroniseer totaal niet met dergelijke toestellen, heb er geen
  8. nog ter info, als ik een andere map in mijn favorieten verwijder komt die niet meer terug, enkel de map 'Werkbalk Favorieten' verschijnt telkens weer
  9. hallo, bedankt waar kan ik die "instellingen" vinden onder windows7 mvg, Alain
  10. Hallo, sedert een paar dagen verschijnt, tot vervelens toe, een map Favorieten in mijn Favorieten van IE11. Ik kan deze verwijderen maar na openen nieuwe pagina IE staat die daar weer. Hoe kan ik deze verwijderen zodat deze niet meer terugkomt? mvg, Alain Windows7 IE11
  11. nog niet meegemaakt, ze worden telkens s volledig geweigerd, zal waarschijnlijk aan de aard van de muziek liggen
  12. ok, bedankt, mvg, Alain
  13. hallo, niemand een oplossing? mvg, Alain
  14. hallo, naast dit toestel wat heb ik nog meer nodig om mijn video's te kunnen uploaden? ? Synology DS115J Nas Desktop Ethernet Lan White DS115J mvg, Alain
  15. toch wel, Youtube, Google+....
  16. graag toch andere oplossing, bvb thuisserver
  17. hier werkt de link ook niet
  18. is dit laatste gratis?
  19. ja, kan ik dus niet gebruiken, toch bedankt hé
  20. hallo, heb ik gedaan, code ontvangen, filmpje van 2 Gb upgeload. Lukte perfect, enkel de film kan niet via de server rechtstreeks worden bekeken, de kijker moet eerst de ganse film downloaden om deze dan achteraf te kunnen bekijken, niet rechtstreeks dus zoals op youtube bvb
  21. hallo, niemand een oplossing?
  22. Hallo, zoals ik gevreesd had kunnen de filmpje niet rechtstreeks worden bekeken, je moet ze eerst downloaden, dat kan ik dus niet zomaar gebruiken, is hier een oplossing voor, mvg, Alain
  23. ok, inderdaad, maar ik heb dus de link gevolgd en dit antwoord (is mij heden nog niet helemaal duidelijk...) mogen ontvangen: " Hoi, Je aanvraag voor STACK is geregistreerd. We werken met man en macht om je zo snel mogelijk van een STACK te voorzien. Door de enorme belangstelling kan het wel even duren voordat je de invite code ontvangt. We houden je op de hoogte! Met vriendelijke groet, TransIP
  24. hallo, alvast bedankt, maar als ik het goed begrijp is dit een server in de Cloud?
  25. Hallo, ik ben video amateur, maak video's met gepaste muziek van onze reizen, en zou die op het net willen plaatsen zodat ik mijn video's/foto's kan delen. Probleem met youtube zijn de auteursrechten op de muziek; mijn video's worden telkenmale geweigerd. Google is een ramp, ook naar sharing toe; Ben nu van plan om een eigen server te maken, waar kan ik hiervoor terecht? Beschik nu over een vrije SSD schijf van 180 Gb, wat heb ik nog meer nodig? Alvast bedankt, mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.