Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo, ok, dus geen positieve oplossing, mvg Alain
  2. Hallo, een vraag, Firefox vraagt me steeds om Shockwave Flash te activeren bij het bekijken van video, zoals u kan zien op de bijlage krijg is de mogelijkheid niet om dit 'altijd' in te stellen. Als ik google op het net vind ik deze mogelijkheid wel bestaat, 2de bijlage, verkeerde versie? mvg, Alain
  3. ja, gelezen, maar ik heb mijn iPhone 24 uur NIET gebruikt, enkel om nu en dan het batterijniveau te bekijken, toch eigenaardig hé? mvg, Alain
  4. Hallo, een vraag; de batterij van mijn iPhone 6s staat na 24 u op 10%, ik heb deze iphone is de afgelopen 24 uur NIET gebruikt! Onder batterij/batterijgebruik per app staat Facebook voor 75% Safari voor 20% en begin/toegansscherm voor 5% ( controle van de batterij gedurende die 24 uur); batterijconditie/maximumcapaciteit is 85% Is dit normaal? Facebook staat er als app maar is die laatste 24 uur niet gebruikt, evenmin als Safari mvg, Alain
  5. Bedankt hé, probleem is dat er geen email adres voorhanden is, alles werd verzonden via een no-reply mail. Ik heb vrijdag ll klacht ingediend bij het hoofdkantoor Aldi, daar heb ik nog niets van vernomen, deze morgen opnieuw, hopelijk toch een reactie. Ik had foto's gevraagd aan het 02 nummer, die konden ze niet geven, ik moest daarvoor bellen naar het 0900 nummer, Ik wacht nog tot woensdagavond, dan leg ik klacht neer bij de Ombudsman, mvg, Alain
  6. hallo Droske, dit heb ik nog gevonden, zou dit het correcte nummer zijn?
  7. jaja, papier is gewillig .... op dat 02 nummer krijg ik te horen dat in het betaalnummer 0900 MOET gebruiken.... ze kunnen/willen mij niet doorschakelen, ze willen mij geen emailadres (het andere is een no-reply emaildadres) geven van die 0900 dienst, het moet blijkbaar opbrengen
  8. Hallo, de laptop werd in de originele verpakking en deze nogmaals in een 2de grotere, opgevulde kartonnen doos afgegeven aan DPD... foto's van de laptop bij aankomst krijg ik niet, enkel via een betaalnummer kan ik nog vragen stellen betreffende de toestand van de laptop, mvg, Alain
  9. Hey, zopas nieuws gekregen van het SERVICE (?????), mijn laptop zou gebroken, gebarsten of gevallen zijn, ik citeer :"De behuizing van uw product vertoont schade (scheuren, breuken,afgebroken delen) die duiden op onoordeelkundig gebruik en uw productkan derhalve niet onder garantie worden gerepareerd." Dit was zeker niet het geval! Vermoedelijk is er iets gebeurd in het transport of bij de hersteldienst of zijn ze met een verkeerde laptop bezig! No-reply mail, betalende teledoon, foto's krijg ik niet, wel de rekening al dan niet herstellen, zie pfd in bijlage, mvg, Alain
  10. Hallo, ja hoor, zeker nog een 8 mails heen en weer zonder oplossing; ik heb dan een voucher gekregen om de laptop op te sturen, 13 augustus; de herstelling zou maximum 15 dagen duren...; gisteren een mail ontvangen van eerste nazicht van de laptop, blijf in 'blijde' verwachting ! mvg, Alain
  11. hallo, nee hoor, al van begin verleden week, veel standaard oplossingen die niets oplossen
  12. ja, daar zit het hem, zeer moeilijke toegankelijkheid, eerst alles via mail, dan betaaltelefoon, en nog steeds geen oplossing, terugbrengen naar de winkel (Aldi) kan niet, vandaar ....
  13. Hallo, ik heb geen numeriek klavier, misschien staat het daarom op OFF? Medion 62450, het betreft een kleine reislaptop mvg, Alain
  14. Wanneer het scherm stabiel was kon ik de betreffende nummers niet activeren, er was geen reactie als ik het scherm aanraakte of bvb de 5 indrukte, na een paar minuten zwart scherm en geen reactie meer, mvg, Alain
  15. Hallo, het beeld begon al te dansen van zodra ik in het scherm '4. veilige modus kwam. Ik heb dit een paar keer geprobeerd en uiteindelijk ben in in Veilige Modus terecht gekomen
  16. notebook start op, krijg telkens dit keuzemenu, foto in bijlage, soms blijft het scherm dan zwaar schudden/flikkeren, geen controle dan meer over het scherm, zie video in bijlage, mvg, Alain DSCF8150.mp4
  17. hallo, bedankt, maar nu opgelost, neen paar keer de fabrieksinstellingen geprobeerd, alles terug ok, wat verkeerd is gelopen weet ik niet, enfin, opgelost, mvg, Alain
  18. Hallo, sedert een paar dagen een opstartprobleem met mijn Medion laptop: ik krijg telkens een keuze scherm bij het opstarten, zie foto 0, in bijlage ook een foto van die bewuste bootinstellingen. En tweede probleem dat zich op dat ogenblik ook heeft gemanifesteerd is een zware flikkering, op en neer schudden van het scherm, o.a. bij Firefox. Deze 2 problemenzijn op hetzelfde moment begonnen, wat zou hier misgaan? De laptop is nog onder garantie, mvg, Alain
  19. Hallo, een vraag: met welk programma kan ik een eigen webpagina maken, met foto's en telkenmale een link er bij die verwijst naar mijn andere fotoalbums (Albelli) of mijn reisvideos die op Google staan? Ik heb slechts 50Mb ter beschikking (Telenet) maar zou dus werken met een link/foto die verwijst naar bvb Google of Albelli albums. Iemand een idee? Alvast bedankt, mvg, Alain
  20. inderdaad, bvb 'capcha's' die totaal niet werken, "bepaalde inhoud op, website's wordt geblokkeerd" links die niet worden geopend op ie11 maar wel, met Firefox, dit zijn de meeste problemen, mvg, Alain
  21. hallo Droske, ziet er goed uit, de meeste bugs zijn verdwenen, goeie tip, bedankt, mvg, Alain
  22. ok, bedankt, alles al uitgevoerd, ik wacht nog even af om het resultaat te zien, mvg, Alain
  23. Hallo, een aantal problemen met IE11 doen mij besluiten om ie11 volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Hoe ga ik best te werk en waar vind ik een Nederlandstalige versie van IE11? Ik werk met windows7 pro. Alvast bedankt, mvg, Alain
  24. Bedankt, maar deze had ik ook al gevonden, dateren wel van 2013/2016 ... mvg,
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.