Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo, mijn LG brander heeft het begeven voor BluRay te branden, ik heb nood aan een nieuwe, heb al gegoogled maar raak niet aan beslissing, iemand tips voor een degelijke brander, wel onder Windows7?
  2. werk ik mee, met de laatste versie, maar steeds meer en meer websites vertonen bugs, capcha's worden niet weergegeven, video's openen niet, vandaag nog problemen met alles wat Bpost online betreft, deze laatsten 'dwingen' mij nu om met een andere browser te werken...; vandaar mijn vraag naar Edge op W7
  3. omdat deze de meeste gelijkenis heeft met IE11
  4. Hallo, een vraag: kan ik op windows7 Microsoft Edge installeren? Ik heb nood aan Windows7, vaste pc met duurbetaalde software voor videobewerking, deze laatste werkt niet op Windows10.... Hoe ga ik dan te werk? mvg, Alain
  5. hallo, kan wel zijn, maar als je jaren al hebt gewerkt met ie.... Firefox vind ik onoverzichtelijk, Van Google moet ik niets meer hebben, ze hebben al invloed genoeg op het internet, toch bedankt, mvg, Alain
  6. hallo, opgelost... adblocker werd geblokkeerd in de firewall van Norton, deze terug open gezet en alles terug ok, mvg, Alain
  7. nee, ik blijf bij IE11, mvg, Alain
  8. hallo, vind deze niet direct terug voor ie11, wel voor andere browsers
  9. hallo, sinds een paar dagen krijg ik weer een overvloed van advertenties op ie11 pagina's; ik heb mijn Adblocker verwijderd en opnieuw geinstalleerd, echter zonder resultaat. Iemand dezelfde ervaring? mvg, Alain
  10. Pk, mag worden afgespoten, alles ok nu, mvg
  11. nog een vraagje: er staat ook vermeld (advertentie) bij dat ik een SSD schijf kan gebruiken, "extra plaats voor een SSD", Er staat in de handleiding enkel vermeld: Uitbreiding van het flashgeheugen maximaal 256Gb M.2 2280 SATA, zou men hier hetzelfde bedoelen? En zo ja, welk flashgeheugen gebruiken? mvg, Alain
  12. Hallo, ja, gelukt, wel na 3 pogingen, was hardnekkig, maar ok nu, bedankt hé
  13. Hallo, een vraag: op 15 september ll ingegaan op de advertentie Aldi van een Notebook 13,3" scherm, deze heb ik nodig om een paar progs te installeren, enkel om muziek via Bluetooth weer te geven op mijn stereo installatie; wat blijkt nu: ik kan geen enkel programma installeren, alles MOET gebeuren via Microsoft Store S .... uit veiligheid ....? Ook problemen om Prei en Norton daarop te krijgen, alles moet nu blijkbaar via de Store S gebeuren.... iemand een oplossing? https://nl.aldi.be/aldi_notebook_337_cm133_48_5_3236_35380.html?cid=E_BE_NL
  14. Hallo, was maar 1 voorbeeld... inderdaad enkel voor Nederland, bij mijn eerste bijlage zat ook een filmpje van HLN, ik voeg het hier nogmaals bij , samen met een ander voorbeeld vanuit twitter, ik werk met IE11, met de laatste updates, alvast bedankt ps : videobestandje is een mp4 17-06-2018 18-02-57.mp4
  15. hallo, hierbij 2voorbeelden17-06-2018 18-02-57.mp4
  16. Hallo, bedankt voor de tip, maar deze werkt niet, had deze vroeger al geprobeerd, ook filmpjes op de website van HLN werken niet, enkel een blanco kader, mvg, Alain
  17. Hallo, na herinstallatie van IE11, zie mijn vorige vraag, lukt het totaal niet meer om video's van bvb Twitter af te spelen, zou er een programmatje tekort zijn geinstalleerd? mvg, Alain
  18. Hallo, is gelukt via veilige modus, echter Windows heeft nu blijkbaar automatisch IE8 geinstalleerd, heb deze heden kunnen updaten naar IE11, hopelijk alles ok nu, bedankt hé, mvg, Alain
  19. Hallo, alvast bedankt, maar dit lukt niet, ik krijg een foutmelding, zie bijlage
  20. Hallo, een probleem: hoe verwijder ik ie11 VOLLEDIG van Windows7? Via programmaonderdelen/Windows-onderdelen kan ik het vinkje uitschakelen , maar de ie11 blijft bestaan. Na volledige verwijdering zou ik deze opnieuw willen installeren, mvg, Alain
  21. ja, zelfs iets meer, stond in promotie in Nederland voor 599€, (stond in promotie) echter met QUERTY klavier, in Belgie heb ik 745€ betaald, met AZERTY klavier, werd toen door de verkoper aangeprezen, vlugge processor en uitstekende harde schijf..... ik gebruikte hem het laatste jaar alleen als bewakingscamera van een ietwat afgelegen loods, tot die update naar windows 10 me bijkomende problemen gaf, ik ga hem aan de kant houden, maar denk dat de volgende problemen dan de batterij zal zijn, nogmaals bedankt voor het werk en tijd dat je er hebt ingestoken, mvg, Alain
  22. hallo, nog eens bedankt hé, maar nee, opstarten via F12 lukt ook niet, heb al een opstartbare usb sick gemaakt, maar de laptop start niet op van usb, noch met stick, noch met externe dvd.... ben er nog een goeie 12 uur mee bezig geweest, zonder resultaat , 't zal deleten worden in een echte prullenbak! Groeten,Alain
  23. hallo, ben er nog een paar uur mee bezig geweest, ik vermoed sterk dat er een fout is bij het laden van de BIOS, ik krijg het bewuste scherm nooit te zien, enkel het scherm "sysinfo-security-info", zou de interne hdsd ssd (?) of wat het ook moge zijn, beschadigd kunnen zijn?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.