Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. hallo, welke kaart (en) zou je me aanbevelen? mvg, Alain
  2. hallo, bedankt voor de info, toch een goede kaart met minimum 2Gb, heb geen idee wat die kosten, mvg, Alain
  3. ja, weet ik, ik wil een aantal artikel aanbieden op Ebay, gebruik makende van Turbolister, maar dit programma laad alles in 1 keer op, door het internet te vertragen zijn er dan minuten tussen de aanbiedingen, dat lukte perfect met Netlimiter maar ers zit heden een fout in mijn programma, en het werkt niet meer
  4. hallo, iemand weet van een progje om mijn upload te vertragen? Vroeger gebruikte ik Netlimiter maar dit werkt niet meer, mvg Alain
  5. hallo, niemand een oplossing? mvg, Alain
  6. hallo, niemand een oplossing? mvg, Alain
  7. Hallo, hierbij de link, de hogere t° is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat er een film werd gerenderd en gebrand in HD http://speccy.piriform.com/results/wwsvBURsLFfI4qSF5vWsY3s bedankt, hopelijk geeft dit jouw meer info, mvg, Alain
  8. hallo, een vraag: ik maak veel video's in HD, dit met Edius7. Het programma blokkeert bij het rendering en ik vermoed dat de huidige videokaart aan de trage kant de oorzaak zou kunnen zijn. Wat raden jullie me aan ipv de huidige nvidai GTX 470? mvg, Alain ps: hieronder de huidige windows7 klassificatie
  9. deze reacties gekregen van Telenet.... Beste, problemen met Outlook, die vraagt meerdere keren per dag om het wachtwoord opnieuw in te geven, dit ook bij andere gebruikers, zie het forum van "PC Helpforum", wanneer gaan jullie dit eens definitief oplossen? Dt is al maanden, jaren aan de gang, soms in maanden geen probleem, nu de afgelopen 3 maand een paar keer per dag, mvg, Alain reacties Verwijderen Telenet Oei, dat zou niet mogen, Alain. Heb je al geprobeerd om een backup te maken van je emails en je Outlook te herinstalleren? Gaat het dan wel? Kristof 13 antwoorden verbergen Verwijderen Alain:ja, alles opnieuw geinstallerd, paar maanden terug wachtwoord gewijzigd, zie ook dit forum: http://www.pc-helpforum.be/.../63339-outlook-blijft.../ Outlook blijft wachtwoorden vragen Hallo, een probleem met Outlook 2007: plots begint Outlook , tot vervelens toe, telkenmale… pc-helpforum.be Verwijderen Telenet Had je zelf deze vraag al eens op onze community gesteld, Alain? Je kan daar ook een oplossing van andere Telenet-klanten krijgen Onze community vind je hier: http://bit.ly/1sgod6M Kristof Nederlands Dit is een forum voor en door klanten. Op deze plek kunnen jullie elkaar vragen stellen en helpen met tips en weetjes over Telenet-producten. community.telenet.be Verwijderen Alein: ik had graag een oplossing gekregen van Telenet zelf ! Verwijderen Telenet Alain, heb je dat ook op andere toestellen? Het is vreemd dat je dit probleem hebt, ook na de installatie. Kan je ons een screenshot bezorgen van de instellingen die je gebruikt? Stijn Verwijderen Alain: Vind ik leuk · Antwoorden · 1 uur Verwijderen Telenet Deze instellingen lijken inderdaad correct te zijn, Alain. Mocht het probleem blijven aanhouden, raden we je toch aan om hiervoor Microsoft te contacteren. Stijn Verwijderen Alain: volgens andere specialisten zou het aan de "instellingen van jullie servers " liggen...? Verwijderen Telenet Hoe de instellingen van je Telenet mailadres in Outlook moeten staan, vind je via deze link: http://bit.ly/1i2T3eJ. Onderaan kan je doorklikken op 'E-mailprogramma's instellen'. Werd je Telenet wachtwoord onlangs gewijzigd? Je kan best overal in de Outlookinstellingen het wachtwoord dat je momenteel voor login xxxxxx gebruikt even opnieuw ingeven. Neem zeker ook eens een kijkje bij 'Meer instellingen'. Charlotte E-mail instellen Kies voor Authenticated SMTP om e-mails te versturen waar je ook bent, in je vertrouwde… www2.telenet.be Verwijderen Alain: zopas heeft Telenet bevestigd dat mijn instelligen juist zijn ..... zie hierboven, Verwijderen Telenet Als je via de POP3-server wenst te werken, staan deze instellingen inderdaad juist. Of het wachtwoord overal juist is ingevoerd kunnen we uit jouw afbeelding niet opmaken. Daarom voer je dit best overal opnieuw in, dan ben je zeker. Charlotte Verwijderen Alain: dat heb ik al verscheidene keren gedaan, Verwijderen Telenet Dan raad ik je aan om je toestel te laten nakijken door een computerspecialist, Alain. Als noodoplossing kan je wel steeds aan de slag met Telenet Webmail: http://bit.ly/1IusDtk. Op die manier kan je toch al mails ontvangen en versturen. Charlotte Telenet Webmail webmail.telenet.be Verwijderen Alain: beste, ik ben NIET alleen, verscheidene Outlookgebruikers hebben dit euvel ook, het verdwijnt soms voor maanden, om dan hardnekkig terug te keren, zie ook het forum hierboven PC-Helpforum (even je eigen gegevens in het plaatje geblurd en je naamlink naar Facebook door je naam vervangen - Passer)
  10. Ja, van Telenet: NOPPES medewerking, ze verwijzen naar hun forum waar geen bal te vinden is over dit probleem! Van gemakzucht of onbekwaamheid gesproken !
  11. ok, bedankt, gelukkig ben ik dus niet alleen met dit VERVELEND probleem, ik wacht af, mvg, Alain
  12. dag allemaal, terug dezelfde problemen met Outlook.... al meer dan een week blijft Outlook voor mijn diverse emailadressen naar passwoorden vragen, invullen, vinkje plaatsen helpen niet een kwartier later weer die vervelende pop-up's...! Iemand toch een goede tip? mvg, Alain
  13. hallo, ok, mag worden afgesloten, alles prima,
  14. ok, nog eens bedankt hé, mvg, Alain
  15. hallo, alles ok nu, na een paar updates heb ik mijn favorieten kunnen importeren vanuit IE, allen bedankt !
  16. hallo, is gelukt, ben wel mijn "favorieten" kwijt en kan deze niet opnieuw installeren (staan op usb stick), Als ik internet opstart zie ik Microsoft Edge (?) zonder werkbalk , enkel met "start" bovenaan links, mvg, Alain
  17. ok thanks, ga ik zeker vanavond proberen, mvg, Alain
  18. dus 3 jaar oude laptop in de vuilbak...., gekocht bij Vanden Borre, 735€, ..... Goed bezig Microsoft! Het ergste is dat de 8 NIET meer wordt ondersteund.... toch bedankt kweezie, mvg, Alain
  19. hallo, een vraag, een 2 jaar oude laptop (Samsung) weer in "gang" gestoken, uiteraard met windows 8. Deze werd een jaar niet gebruikt en dus geen updates naar 8,1 en naar 10 Is het nu nog mogelijk om naar 8,1 en verder naar 10 te gaan? mvg, Alain
  20. @ stegisoft heden nog geen enkele reactie gehad van Telenet op mijn vraag op je genoemde pagina, blijkbaar ileest Telnet deze pagina's niet meer....
  21. blijkbaar opgelost sedert gisteravond laat....Telenet laat wel NIETS weten....!
  22. ja, telenet, euvel doet zich al een 3 dagen voor, nieks te zien hierover op hun website, is dit een gekend fenomeen, wie heeft hier nog last van? mvg, Alain
  23. Hallo, een probleem met Outlook 2007: plots begint Outlook , tot vervelens toe, telkenmale opnieuw wachtwoorden te vragen van al mijn email accounts, vinkje plaatsen heeft totaal geen zin, Outlook blijft maar vragen. Ik heb al mijn accounts al verwijderd en dan opnieuw geinstalleerd, geen oplossing, Office dan maar volledig van de PC verwijderd, opnieuw geinstalleerd, geen oplossing, ben radeloos, vermoed sterk dat het iets te maken zou hebben met, ofwel het register, ofwel het pst-bestand. Heb ook al de scanpst.exe laten lopen, ook zonder resultaat. Ik zie ook dat er , na wat googelen, anderen ook problemen hebben (gehad hebben). Iemand een oplossing? mvg, Alain Windows7 op vaste PC, Outlook 2003 destijds geupdated naar 2007
  24. Hallo, niemand een oplossing? mvg, Alain
  25. Hallo, verleden week een nieuwe batterij geplaatst in een kleine Acer, na verschillende keren opladen en ontladen blijft de energiemeter staat op 69%. Dit zelfs na meer dan 24 uur laden. Hoe kan ik dit euvel verhelpen, het betreft Windows7 Starter, alvast bedankt, mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.