Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo, nee, nog geen oplossing gevonden. Ik stel vast dat dit bij vrienden ook zo is, een enorm pak aan 'nutteloze' contactpersonen, ik zal deze week mijn adresboek opnieuw ingeven en dan alle contactpersonen verwijderen. Hopelijk zou dit een oplossing zijn, toch bedankt, mvg, Alain
  2. hallo, niemand een oplossing? mvg, Alain
  3. Hallo, een vraag betreffende OUTLOOK 2003/2007: hoe kan ik enkel de emailadressen copieren van het adresboek, dit dus zonder de 'contactpersonen'? Ik stel dus vast dat in de map, links onderaan Outlook, -contactpersonen, enorm veel niet-emailadressen zitten, deze zou ik willen verwijderen, zonder de emailadressen in mijn adresboek te verwijderen. bvb van 1 naam vind ik ongeveer een 3.000 items onder contactpersonen, alvast bedankt, Alain
  4. hey, installatie is bezig, heb de partities op de ssd schijf verwijderd en opnieuw geinstalleerd, plots voldoende schijfruimte (practisch dezelfde als voorheen) en dit blijkt nu te werken ...!
  5. hallo, drastisch was het wel... maar 't is nu eenmaal gebeurd. Het betreft dus mijn desktop, windows7, 64bit, ik heb de originele windows7 dvd, Windows moet worden geinstalleerd op een SSD schijf van 180 GB, deze werd geformatteerd. Bij de installatie krijg ik de melding dat "er niet de vereiste beschikbare ruimte " aanwezig is
  6. hallo, bedankt voor de info, maar te laat voor mij. Heb een formatC gedaan, en nu problemen om windows te installeren op mijn SSD schijf van 180 Gb, krijg telkens de melding : niet genoeg schijfruimte...
  7. hallo, sorry voor het wachten, moest van normale modus terug baar veilige om internet te kunnen gebruiken. pc is een 64-bit versie
  8. hallo, lukt totaal niet in normale mode, tijdens het installeren de foutmelding,
  9. hallo, tijdens de installtia/update een foutmelding, dit in veilige modus, zie mijn vorig attachment
  10. hallo, de update naar ie11 lukt niet, ik krijg een foutmelding tijdens de installatie, lukt ook niet in veilige modus, zie bijlage
  11. hallo, dit verwijderen heeft geen oplossing gebracht; verwijderen kan blijkbaar niet, enkel uitschakelen. De fout zou blijkbaar in de 'vroegere' ie10 zitten
  12. hallo, dit verwijderen heeft geen oplossing gebracht; verwijderen kan blijkbaar niet, enkel uitschakelen. De fout zou blijkbaar in de 'vroegere' ie10 zitten. Systeemherstel werkt niet bij mij op de vaste pc, iemand raad? mvg, Alain
  13. Hallo Guy, idem hier hoor! Via systeemherstel heb ik 2 laptops, Windows8 weer aan de praat gekregen, mijn vaste pc, waar systeemherstel NIET en nog NOOIT heeft gewerkt blijft dom doen. Internet werkt, google earth is ok, enkel ie10 werkt niet, telkens dezelfde foutmelding,
  14. Hallo, probleem sedert deze morgen: ik kan IE10 niet meer openen, geen pagina verschijnt, foutmelding dat er online een oplossing wordt gezocht (maar dit werkt niet) in veilige mdus werkt IR10 wel. Alle updates geïnstalleerd, geen oplossing
  15. Hallo, een vraag: ik heb PREY geïnstalleerd op mijn tablet en had graag gehad dat de voorste cam (richting keyboard) permanent aanblijft, zonder dat dit te merken is op het scherm. Dit ter beveiliging bvb bij diefstal, zodat het gezicht van de dader te herkennen zou zijn. Nu is het zo dat de andere cam aanblijft, dit zou ik willen wijzigen maar vind niet hoe. mvg, Alain
  16. hallo Thedarkness, perfect, map is nu onbeveiligd, bedankt!
  17. bij het kopiëren worden niet alle bestanden gekopieerd, rechten zou ik normaal moeten hebben het is mijn pc, in september een format C gedaan, alles opnieuw geïnstalleerd nog steeds geen systeemherstel kunnen doen, ben nu op zoek en zie dat bewuste map een slotje heeft
  18. hallo, nee lukt niet: 1, kan de map niet volledig kopiëren 2, originele map kan achteraf niet worden verwijderd, dus nieuwe naam geven aan de nieuwe map lukt niet Ik werk met Windows7, 64 bit, mvg, Alain
  19. Hallo, een vraag: onder c/gebruikers staat mijn map 'Alain" met een hangslotje aangeduid, (zie bijlage) hoe kan ik deze beveiliging (?) opheffen? Alvast bedankt, mvg, Alain
  20. Hallo, een probleem sedert deze morgen: bij het doorsturen of beantwoorden van een ontvangen bericht zijn de letters/cijfers enorm klein, zodanig klein dat ze niet meer leesbaar zijn. De grootte van de letters is ingesteld op 11, doch alles wordt enorm klein weergegeven. Bij adressering aan mezelf is de ontvangen mail perfect. Iemand een oplossing? mvg, Alain
  21. hoy, alles terug ok, met installatie van Trojan Remover, bedankt !
  22. Hallo, is hierbij gebeurd, mvg, log.txt
  23. hallo, ik werk met mijn vaste pc, de laptop is van een vriend. Er zijn dus een groot aantal progs die niet opstarten, evenals zaken in het configuratiescherm. Gisteren gezien dat de virusscanner en ook de Windows update niet meer werkten, heb met veel moeite een proefversie van AVG kunnen installeren en de laptop laten scannen.... Ongeveer 26 virussen werden verwijderd, dit na een 3-tal keer de scan uit te voeren. Gebruikersaccount werkt weer, zijn account verwijderd , kan dus terug inloggen. De ganse nacht heeft de laptop de updates geinstalleerd, heden nu nog 11 nieuwe, het belangrijkste is nu dat de foutmelding heden is verdwenen. Ik wacht nu nog verder her verloop af, ccleaner zal nog wat werk hebben, ik hou je zeker op de hoogte, alvast bedankt !
  24. Hallo, lukt me nu niet meer, snelkoppeling werkt ook niet meer, kan dus praktisch geen enkel programma vanop de desktop laden, fout melding doet zich heden niet meer voor,
  25. Hoy, direct na het opstarten van het beginscherm, dus wanneer alle icoontjes zichtbaar worden op het scherm. Het gebruikersaccount kan ik niet openen, diverse "snelkoppelingen" werken blijkbaar niet, zou dat komen van die foutmelding?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.