Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. beste, ik heb me dus "laten gaan" en Windows geupdated naar de 10.... Zoals ik reeds vroeger had meegemaakt: niets anders dan problemen.... Comptabiliteitsweergave voor ie11 is onvindbaar en werkt dus niet, meer dan de helft van mijn videobewerkingsprogramma's werken niet, veel fout/errors, een hele hoop brol die ik niet hoef en moeilijk te verwijderen is. ik stop ermee, die Samsung met die Windows8 moet buiten, ik koop een occasie met de betrouwbare, veilige en zeker goed werkende Windows7, mvg, Alain
  2. hallo, gedurende 3 dagen geen pop-ups meer gekregen, de 4de dag waren ze er weer. heb dan via het register (zie in de link van je mail) een wijziging aangebracht, tot op heden geen pop-up meer te zien, ik wacht nog een paar dagen verder af, in ieder geval bedankt hé, mvg, Alain
  3. hallo, ja, na 4 jaar geen ondersteuning meer krijgen van Microsoft vind ik heeeeel erg! Ik heb teveel problemen wanneer ik upgrade naar de 8.1 en daarna de 10, ik probeer de update te verwijderen, alvast bedankt hé, mvg, Alain
  4. beste, niets anders dan problemen gehad met Windows8.1 en daarna Windows10, terug naar Windows8, waar al mijn progrs weer werken, oa camerabewaking werkte totaal niet met de 8,1 en 10, vandaar dat ik blijf werken met de 8, ik wil wel af van die vervelende vraag om de 8,1 te installeren, De gekochte laptop is bijna 4 jaar oud, mvg, Alain
  5. Hallo, probleempje: ik krijg telkens een pop-up met de vraag om Windows8.1 te installeren, ipv mijn huidige Windows8 die ik wil behouden. Hoe kan ik de app /update (om Windows 8.1 te installeren) in de Store verwijderen ? Alvast bedankt, mvg, Alain
  6. ok, ik vind er ook geen oplossing voor, zal weer een format C zijn .... toch bedankt, mvg, Alain
  7. hallo, thanks, Norton volledig uitgeschakeld, opnieuw AFP geinstalleerd, PC afgesloten en opnieuw opgestart, AFP werkt terug NIET meer, Ik dacht even dat die problemen met de update de oorzaak kon zijn, maar helaas, mvg, Alain
  8. hallo, iemand een oplossing of hetzelfde probleem? Dus telkens als ik mijn PC afsluit en terug opstart is de Flashplayer verdwenen, alvast bedankt, Alain
  9. hallo, zou het iets te maken hebben met dit item? http://www.emerce.nl/nieuws/adobe-dicht-77-beveiligingslekken
  10. hallo, deze van Adobe, bridge, cs, acrobat, enz, staan altijd uitgevinkt, dit om onnodig instellingen te wijzigen, en het vertragen van de PC te belemmeren, jaarlijks worden de updates opgehaald, Antimalware is heden running, log.txt
  11. hallo, zie bijlage, ik zie deze niet staan, noch actief, noch niet-actief
  12. ik vind deze terug via CCleaner, zie bijlage.
  13. hallo, ik vind deze niet terug onder de C/programs, moet hem dus telkens opnieuw installeren, werkt dan tot ik de PC afsluit en opnieuw opstart, zelfs de download is dan verwijderd,
  14. Hallo, sedert deze morgen werkt Flashplayer niet meer, ik heb deze dan totaal verwijderd, opnieuw geinstalleerd, doch zelfde problemen. Telkenmale wordt gevraagd om deze te installeren, Windows7 pro IE11 Flashplayer versie 2.0.0.65 Iemand een oplossing?
  15. nog 1 vraagje: hoe sluit ik dit af? Vind geen knop...
  16. heb een oplossing gevonden: de toolbar van google ingeïnstalleerd, mijn zoekmachine GOOGLE werd automatisch aangepast aan BE, de toolbar weer verwijderd, pc heropgestart en de zoekmachine staat nu op Google.be
  17. nee, op HLN, heb ze gewijzigd op google.BE heropgestart, zoekmachine blijft op NL staan, hopepagina terug naar HLN gebracht, dus geen resultaat
  18. hallo, windows 7pro en iE11
  19. nee, lukt niet, de startpagina wordt gewijzigd, de zoekmachine blijft op nl zoeken, waar zou ik dit moeten zien? : wijzig https://www.google.nl/ in https://www.google.be/
  20. hallo, bedankt voor de reactie, maar betreft dit de wijziging van mijn startpagina? Dit wens ik niet te doen, enkel google.be gebruiken als zoekmachine, mvg, Alain
  21. Hallo, na een format C en het opnieuw installeren, zie ik dat mijn zoekmachine standaard op google.nl (?) staat ingesteld. Veel keus heb ik niet, ofwel BING ofwel Google.nl. Ik zou dat willen wijzigen in google.be (zoals vroeger). Hoe deze toe te voegen aan mijn zoekmachines? mvg, Alain
  22. Hallo, na een format C en het opnieuw installeren, zie ik dat mijn zoekmachine standaard op google.nl (?) staat ingesteld. Veel keus heb ik niet, ofwel BING ofwel Google.nl. Ik zou dat willen wijzigen in google.be (zoals vroeger). Hoe deze toe te voegen aan mijn zoekmachines? mvg, Alain
  23. ok, had dat wel weer (een beetje) verwacht, het is niet de eerste maal... toch werk ik met de officiele versie, windows7 pro, Norton als virusscanner; ja, het probleem is dat systeemherstel nog nooit heeft gewerkt, of toch wel, heel kort na de herinstallatie van Windows, todat er programma's/updates bijkomen, dan stopt het en is niet meer werkende te krijgen. Ik zal het nu zo laten, totdat het te erg wordt en een format C en herinstallatie noodzakelijk zijn. Enorm bedankt voor de tijd die je er aan hebt besteed, mvg, Alain
  24. hallo, ja, zelfde pc, de recente problemen zijn ontstaan na het opschonen (vorig topic) IE is terug ok gekomen, wat problemen nog gehad met de netwerkkaart, de drivers voor EId, maar dit is nu ok, snelheid is ook ok, enkel nog dit euvel met de weergave in het menu start, mvg, Alain
  25. hallo, helaas nee, zelfde probleem nog, mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.