Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo, een vraag: hoe kan ik een netwerklocatie toevoegen onder Windows7? Het betreft een ftp, onder Telenet, users.telenet.be. Dit lukt me niet, ik heb al gegoogled, ook met Filezilla lukt het niet. Filezilla vraagt gegevens/poort die ik niet heb, mvg, Alain
  2. ok, alles in orde nu na de mislukte update naar Windows8.1, ik wacht nog even om dit eventueel opnieuw te proberen, bedankt ! mvg, Alain
  3. Hallo, vraag1: opgelost via de link vraag 2: krijg de melding [h=2]PC Helpforum Systeembericht[/h]Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.
  4. Hallo Clarkie, bedankt voor de vlugge respons, maar helaas, alle handelingen uitgevoerd en bevestigd, doch bij het opnieuw opstarten terug hetzelfde resultaat, zie foto's in bijlage
  5. Hallo, problemen bij het terugdraaien van windows 8.1 naar 8 op een Samsung XE500T met azerty klavier, vroeger, windows8, had ik die problemen niet 1: bij het opstarten steeds een wachtwoord moeten ingeven, daar wil ik zeker van af. (had ik vroeger niet) 2: toetsenbord start altijd (opstartscherm) in nederlands querty, ik zou dit definitief willen verwijderen en azerty instellen 3: onderaan rechts in de taakbalk staat een icoon NLD, dit schakelt over tussen azerty en querty, hoe dit verwijderen? Is er iemand die een oplossing kan geven? Heb al gezocht op internet maar geen afdoend antwoord gevonden. Alvast bedankt, mvg, Alain
  6. hallo, oorzaak gevonden, op de pc (windows7) de "waarschuwing" bij PREI afgevinkt voor de laptop (windows8), de sirene is gestopt. Eigenaardig toch, de laptop stond niet als verdwenen gemarkeerd, de sirene kwam er na terugzetten van windows8, mvg, Alain
  7. hallo, alvast bedankt, toch nog dit: - ik gebruik geen enkele van deze progs, SkyDrive, Windows Phone, Xbox LIVE of Outlook.com etc., ik heb dus ook geen dergelijk account en heb er ook totaal geen behoefte aan. - taakbeheer had ik al gestart, maar zie geen enkel actief programma bezig wanneer deze "sirene" jankt Ik ga nu PREI verwijderen, misschien ligt daar de oorzaak? groetjes, Alain
  8. Hoy, heb vandaag de update gedaan naar 8.1, dat ding blijft nu maar zagen naar een microsoft account... heb daar helemaal geen interesse in! Blijkbaar kan het niet anders, heb dan maar de installatie gestopt en terug gekeerd naar windows8; Na die herinstallatie blijft er nu een sirene janken, weet helemaal niet waarom of hoe te stoppen. Iemand ervaring hiermee? mvg, Alain
  9. Hallo, een vraag, sedert een paar weken worden mijn inloggegevens maar gedeeltelijk onthouden, van sommige webpagina's moet ik nu telkenmale de inloggegevens opnieuw ingeven. Andere webpagina's blijven ok, zou er een instelling zijn gewijzigd op mijn pc? Ik werk met IE10, onderwindows7, 64 bit, mvg Alain
  10. Hallo, een vraag: als antidiefstalbeveiliging hen ik op mijn Samsung notebook PREY geïnstalleerd. Dit blijkt NIET te werken. Als test heb ik hem als MISSING opgegeven, doch geen enkele reactie (rapport) hierover ontvangen. Zijn er andere programma's of weet iemand meer over PREY (wel de gratis versie)? mvg, Alain
  11. hallo, ja dit lukt, er komt een opdrachtenbalk bij voor de zoekopdracht. Hoe kan ik deze balk blijvend toevoegen, ik vind er geen menu voor, alvast bedankt, mvg, Alain
  12. hallo, er staat niets vermeld betreffende "het zoeken op een pagina" op deze link. Bij de eerdere versie van iE had je de mogelijkheid (keuzeknop) om te zoeken , bvb op de huidige pagina. Dit vind ik niet meer terug, mvg, Alain
  13. hallo, een vraag waar kan ik de functie "zoeken op pagina" terugvinden in ie10? alvast bedankt, mvg, Alain
  14. hallo, nee, betalend, ik denk aan AVG of Norton,
  15. hallo, oorzaak is gevonden, gewoon McAfee die het branden van een blu-ray blokkeert! Het was niet genoeg om de realtime virusscanner en de firewall uit te schakelen, het programma moest volledig worden verwijderd. Ik kijk uit naar een andere virusscanner, mvg, Alain
  16. zal ik proberen, dit is mijn probleem: Ik hebproblemen met Mcafee: - 1:chatten is NIET mogelijk via de support op de Mcafee website, kan nietverzenden - 2:ik kan geen bluray branden, ik krijg error vóór het branden, wanneer Mcafeeverwijderd wordt van de pc werkt alles perfect. Volgens de support van hetprogramma, Edius6, komt dit door de virusscannner, wat effectief ook zo is, Graag uw raad, Mvg, Pattyn Alain
  17. hallo, ja, heb ik gisteren al gemaild, heden zonder antwoord, toch bedankt, mvg, Alain
  18. Hallo, ik heb problemen met McAfee, deze virusscanner blokkeert het schrijven van bluray schijven. Dvd schrijven is geen probleem. Ik kan McAfee NIET bereiken, noch via mail, noch via hun webpagina chatsessie, de berichten hierin worden gewoonweg NIET verzonden, en dit voor een 10 tal landen die ik heb geprobeerd. Weet iemand een werkend contactadres ? mvg, Alain
  19. hallo, gelukt! Bedankt voor de tips, mvg, Alain
  20. hallo, ja, het probleem is dat er GEEN zoekmachines worden gevonden, telkenmale 0 als resultaat,
  21. Hallo, probleem met windows8, IE10: als standaard staat BING ingesteld als zoekmachine. Ik wens Google te gebruiken, maar ik krijg geen keuze van zoekmachines. Via de "invoegtoepassingen beheren" ga ik naar "zoekmachines" en dan naar onderaan links "meer zoek machines zoeken". Ik krijg "0 resultaten" als antwoord. Doe ik dat op mijn vaste pc, ook onder IE10 (Windows7) dan krijg ik 9 resultaten. Wat zou hier mis gaan ? mvg, Alain
  22. hallo, na wat "geexperimenteer", Google Chrome geinstalleerd, java app gedownload, en terug IE opgestart werkt de betrokken website. Vraag me niet hoe of waarom, ik vermoed dat die java app er iets mee te maken zal hebben, bedankt voor de tips, mvg, Alain
  23. Ja, inderdaad, een vermoeden, ik ben wel geen px expert en durf niet teveel "experimenteren" met andere browsers. Windows 8 en IE10 is al een hele aanpassing, mocht ik kunnen, ik verkoop deze laptop weer stante pede, mvg, Alain
  24. hallo, de installatie lukt dus niet, foutmelding dat er al een andere versie van IE10 geinstalleerd is. Ik vermoed dat het programma enkel werkt via de IE, mvg, Alain
  25. hallo, vinkje uitgezet, opnieuw opgestart, zelfde resultaat. Het model is de SAMSUNG ATIV SMART PC XE500T1C mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.