Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. ok , is gebeurd, PC heropgestart, hoe verder? mvg, Alain
  2. hallo, ik heb de internetverbinding kunnen herstellen, stuurprogramma volledig verwijder en PC opnieuw opgestart, dit is terug ok, ook de snelheid is opgelost, enkel dus nog problemen met het Start Menu, vinkje kan niet worden geplaatst, mvg, Alain
  3. Beste, na afsluiten/heropstarten PC terug geen internetverbinding, problemen met de 'netwerkkaart' mvg, Pattyn Alain
  4. Beste, een hoop problemen bij het opnieuw opstarten van de pc: - enorm traag, - problemen met de netwerkkaart: geen internet verbinding meer; na lang proberen opnieuw verbinding - enorm traag ook bij internet verbinding, soms duurt het enkele minuten vooraleer een pagina wordt gevonden, dit alles na de gedane acties, mvg, Alain
  5. hallo, de repair werd voltooid, na opnieuw opstarten zelfde probleem, vinkje kan niet worden geplaatst, zie bijlage, stel ook vast dat de tekstgrootte hier werd gewijzigd, mvg, Alain
  6. hallo, ik kreeg geen logje op het bureaublad na het uitvoeren van Windows repair, of moet ik verdere stappen ondernemen? mvg, Alain
  7. hallo, alles opnieuw uitgevoerd, geen resultaat, zie bijlage mvg, Alain
  8. hallo, ik krijg nu de melding" er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden" mvg, Alain
  9. hierbij het bestand, mvg, Alain SFCFix.txt
  10. hallo, er werden fouten gevonden, heb de Windows CD niet moeten gebruiken, in bijlage het log bestandje, mvg, Alain sfcdetails.txt
  11. hallo, nee, lukt ook niet in veilige modus, al van alles en nog wat geprobeerd, telkens dezelfde error code, heb dit fenomeen al vanaf de ingebruikname, (4 - 5 jaar terug) op deze pc, zelfs met behulp van jullie geen oplossing, mvg Alain
  12. hallo, bedankt, prog is running, maar ik krijg een error bij "SETACL werkt niet meer" , 1 optie: programma afsluiten, het progr start weer, maar blokkeert weer met dezelfde error, mvg, Alain
  13. Beste, na opkuis van mijn pc stel ik vast dat de lijst van laatst gebruikte programma's niet meer wordt weergeven in het Menu Start. Bij eigenschappen van dit menu zie ik dat er geen vinkje kan worden geplaatst (blijft licht grijs) bij - eigenschappen - privacy - onlangs geopende programma's opslaan en weergeven in het menu start. Systeemherstel werkt al jaren niet bij mij, al van alles geprobeerd doch dit werkt niet, hier kan ik dus geen gebruik van maken, mvg, Alain
  14. Beste, sorry, maar ik stop er mee, ik ben al mijn logins en paswoorden kwijt, een hele zoektocht voor mij om al die gegevens terug op te zoeken en op te slaan, risico wordt voor mij te groot dat ik nog andere bestanden zou verliezen, toch bedankt, denk dat ik IE zal proberen te verwijderen en opnieuw te installeren, mvg, Alain
  15. hallo, in bijlage het log, mvg, Alain log.txt
  16. hallo, helaas ja, zelfde probleem doet zich nog steeds voor, toch bedankt voor al die moeite, mvg, Alain
  17. hallo, hierbij het gevraagde, alvast bedankt, mvg, Alain AdwCleanerS0.txt
  18. hallo, hierbij het gevraagde, mvg, Alain, zoek-results.txt
  19. dit na enkele keren proberen, zie bijlage zoek-results.txt
  20. hallo, het programma uitgevoerd als administrator, doch error, pc heropgestart, terug uitgevoerd, zelfde probleem
  21. er moet dan iets zijn mislopen, log.txt
  22. hallo, ik heb het logje doorgestuurd, ik wacht nog af, mvg, Alain
  23. Hallo, een vraag, onder Windows 7 gebruik ik IE11, vaste pc, sinds een paar weken krijg ik veelvuldig meldingen van 'freezing" van websites, website vernieuwen enz, systeemherstel werkt totaal niet bij mij, dit al jaren, hoe kan ik ie11 verwijderen/repareren en een nieuwe versie terug plaatsen? Alvast bedankt, mvg, Alain
  24. Hallo, bedankt voor de tip, ik heb ondertussen de D-Link DGS-1008D gekocht, deze heeft de 8 ingangen langs achter en de controle led's van voren. Stond ook in aanbieding, 30 euro, bij Bol.com mvg, Alain
  25. Hallo, mijn oude 5-port switch van D-Link vertoont slechte contacten, ik wil deze switch vervangen, eventueel door een 8-port, mijn 5 is volzet. Welk type raden jullie mij aan, ik zou eventueel bij D-Link blijven, mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.