Ga naar inhoud

Leono

Lid
  • Items

    937
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Leono

  1. Norton 360 lijkt mij sowieso overbodig. Met of zonder VPN.
  2. Als Proton VPN aan staat kun je elke zoekmachine gebruiken die je wil. De zoekmachine behoudt wel zijn eigen karakter, dus Google bijvoorbeeld zal met volle belangstelling blijven meekijken wat je intypt. De VPN maskeert slechts je IP-adres.
  3. Helaas worden mijn wensen feitelijk nooit vervuld. Als dat bij u anders is bent u een echte geluksvogel. In elk geval hoef ik dus niet voorzichtig te zijn.
  4. Oké, dan doen we het maar zelf, maar stellen het nog even uit. Deze houding schijnt trouwens best wel veel voor te komen, dus ik ben niet de enige die zo denkt. Veel dingen zijn overigens best leuk, als je er eenmaal aan begonnen bent. Maar bezint eer ge begint!
  5. Maar wat als er geen ander is die het voor je doet?
  6. Er komen nu opeens wel veel apen tegelijk uit de mouw!
  7. Ook al weer vreemd: ik kwam meteen goed terecht, met de herinnering (zonder www, http of https).
  8. Volgens mij is kape zich nog aan het beraden of adverteren in uw geval mogelijk is. Hij zei toch: "U hoort nog van ons"?
  9. Hallo Cedric, Wat ik bedoelde is uitsluitend: hierboven, in deze draad. Ik herinner mij het webadres (heel leuk trouwens!), maar ik heb het nog niet online opgezocht.
  10. Vreemd genoeg kan ik de website hierboven nu niet meer terugvinden. Gisteravond heb ik ook al tevergeefs gezocht. Overigens weet ik het adres nog wel, maar ik weet niet of ik het hier mag noemen. Misschien is het webadres bewust verwijderd.
  11. Eigenlijk heeft u nu al reclame gemaakt, in elk geval voor uw website.
  12. Leono

    Moppen tappen

    Volgens mij vroeg ik alleen om enige uitleg. Wat moet deze mevrouw nu met een slang terwijl zij min of meer rustig in bed liggen?
  13. Leono

    Moppen tappen

    Er ontstaat nu wel een enigszins "besmuikte" sfeer. 🙂
  14. Leono

    Moppen tappen

    Graag enige uitleg.
  15. Op mijn C-schijf is 108,85 GB in gebruik. Het is de enige die ik heb. Daarvan zou heel veel weg kunnen als het nodig was. Met uw SSD-schijf van 117 GB zou ik dus meer dan genoeg hebben. Ik adviseer u om te roeien met de riemen die u heeft. Snoeien doet bloeien.
  16. In onze plaatselijke bibliotheek is de hele benedenverdieping gereserveerd voor de jeugd. Ik heb nooit geturfd hoeveel jeugdigen zich daar ophouden. Er waren nog nooit zoveel "hoger opgeleiden" als heden ten dage. Of is dat nu de laatste generatie die nog ooit een boek vast had? Volgens mij valt het allemaal wel mee
  17. Blijkbaar kan men ook daarin de perfectie bereiken. Ik zal meer moeten oefenen.
  18. Bent u niet confused met Confucius, kweezie wabbit? Overigens dacht ik meteen: als je een boek nu openslaat en onmiddellijk weer dichtslaat, heb je dan ook iets opgestoken?
  19. Het vinkje was al weg.
  20. Zo ingewikkeld heb ik het nooit meegemaakt. F10-toets zodra het logo van de fabrikant verschijnt, opstartvolgorde wijzigen in BIOS. Klaar. Ook ik heb een HP desktop. Dit even terzijde.
  21. Wat ik wel eens heb meegemaakt: tijdens de installatie van Windows start de computer opnieuw op. Dan moet je de USB-stick er snel uithalen, anders begint het hele proces van vooraf aan.
  22. 'Gebruik de aanbevolen opties voor deze pc' (tweede schermafbeelding) is niet aangevinkt, viel mij nog op.
  23. Maar kom je dan in de PC met de volle C-schijf?
  24. Sorry, ik dacht dat het om de usb-stick ging. Mijn C-schijf is nooit voller geweest dan 30% of zo. Vandaar deze onjuiste aanname.
  25. 4 GB is genoeg: gewoon beginnen met het aanmaken van de opstartbare usb-stick.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.