Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
 
PC Helpforum wenst u een fijn eindejaar toe !

RKN

Lid
  • Aantal items

    82
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over RKN

  • Titel
    Geregeld Bezoeker

Recente bezoekers van dit profiel

227 profielweergaven
  1. Oke, is geen probleem hoor Stegisoft. Ik hoor je dan morgen wel. Groetjes
  2. Zo te zien niet eenvoudig om op te lossen?
  3. Hallo, ons panel is blijkbaar niet helemaal hetzelfde (wij hebben canon ir1027if) doch wij hebben deze functie teruggevonden en staat inderdaad uit...
  4. Oké, heel goed. Alvast bedankt !
  5. Hallo, bij de printer bemerk ik hetzelfde toestel (1 toestel)... Bij "Discover" zie ik hetzelfde toestel verschijnen... Intussen heb ik ook de printer naar fabrieksinstellingen gebracht en de poort opnieuw ingesteld, doch ook dat het de oplossing niet gebracht. Hopelijk kunnen we het toch nog vinden. Greetz, R
  6. Hallo, vermoed dat er ook niet direct een probleem is met Windows defender firewall daar de printer wel werkt... Indien er wel een probleem mocht zijn met Windows defender firewall zou toch de printer ook worden tegengehouden... Niet? Of hoe ziet jij dat?
  7. Ik heb je instructies zoals hierboven beschreven volledig opgevolgd. Finaal pc opnieuw opgestart en programma gestart, echter zonder succes. Programma eraf, programma opnieuw geïnstalleerd, opnieuw opgestart, programma gestart, maar ook deze keer geen resultaat. Precies hetzelfde scherm dan enkele berichten terug...
  8. Zover was ik reeds doch dan lukt het blijkbaar niet meer... Eigenlijk terug een beetje hetzelfde verhaal... Greetz
  9. Hallo, Intussen software kunnen installeren. Printer werkt perfect. Echter scanneer nog steeds niet. Ook niet met oudere versie van software! Ik hoor graag van je. Groetjes
  10. Wat ik natuurlijk ten zeerste weet te waarderen ! Welnu, intussen ben ik zover... Schoner versie van Windows is een feit. Ik wil niets meer fout doen. Daarom wil ik, alvorens m.b.t. de installatie van de netwerkprinter, u laten zien welke drivers ik wil installeren (drivers werden aanbevolen door Canon) : Printer: https://nl.canon.be/support/products/imagerunner/imagerunner-c1028if.aspx?type=drivers&driverdetailid=tcm:43-1486177&os=WINDOWS Scanner : https://nl.canon.be/support/products/imagerunner/imagerunner-c1028if.aspx?type=drivers&driverdetailid=tcm:43-1444045&os=WINDOWS Fax : https://nl.canon.be/support/products/imagerunner/imagerunner-c1028if.aspx?type=drivers&driverdetailid=tcm:43-1271596&os=windows Printer werkt na installatie, dit zal nu niet anders zijn. Fax installeer ik voorlopig niet. Enkel is er dus een probleem met installatie netwerkscanner...
  11. Wederom niet akkoord met de uitleg van stegisoft om volgende redenen : steeds werden alle aanbevelingen opgevolgd zoals hier voorgesteld. Het beste bewijs hiervan is het bericht van supervisor kweezie wabbit vrijdag 12/01/18 : “...Echte problemen (besmettingen) heb ik niet gevonden, maar wel een paar kleine foutjes die we toch gaan oplossen...". Laat ons dus wel wezen: allerhande redenen gaan zoeken omdat het probleem maar niet opgelost geraakt, is niet nodig. Nu u zegt dat indien ik Windows opnieuw installeer ik de printer en scanner zeker kan installeren, maakt ik hier deze middag werk van (ben namiddag vrijdag ;-) ). Tegen deze avond is de installatie dan zeker een feit. Wanneer er dan nog problemen mochten zijn heeft u geen probleem om te helpen, zeg je. Bedankt bij voorbaat !!
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×