Ga naar inhoud

larsthestrat

Lid
  • Items

    89
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

573 profielweergaven

larsthestrat's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (6/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. ik weet niet of ik iets ben vergeten aan te zetten - maar hij is supervlot qua opstarten. Kun je nog eens meekijken wat ik na 'aan' heb staan en of dat voldoende is. Volgens mij loopt de anti-virus wel, dus dat is in ieder geval belangrijk...
  2. ik heb net eens getimed, maar hij doet er ongeveer 45 seconden over van aanzetten totdat ik een programma kan openen. Hij lijkt nu weer iets sneller, gek genoeg.
  3. Ja er staat windows 10 op. Maar dat is nogal een actie toch? Want dat betekent dat ik alle programmatuur ook opnieuw moet gaan installeren?
  4. thanks! Hij lijkt niet echt sneller geworden.
  5. komt ie. kan zijn dat hij niet zoveel resultaat geeft, want zoals ik al in mijn eerste post aangaf, heb ik net vorige week al die stappen uit die eerdere posts uitgevoerd. Addition.txt FRST.txt
  6. Hoi, ik heb de scan weer uitgevoerd. Hierbij de resultaten. Addition.txt FRST.txt
  7. Mijn laptop blijft ongelooflijk traag bij de opstart. Duurt echt minuten. Ik heb in het verleden al twee keer een post geplaatst en die weer volledig doorlopen afgelopen dagen, maar het lost niets op. Kunnen jullie meekijken? Dit zijn de posts uit het verleden die ik afgelopen week weer helemaal doorlopen heb https://www.pc-helpforum.be/topic/68263-trage-laptop/ https://www.pc-helpforum.be/topic/73452-trage-opstart-van-de-mijn-laptop/#comments
  8. hij lijkt iets sneller, maar niet superveel is mijn inschatting.
  9. ik hoop dat ik het goed heb gedaan. Hij heeft niet opnieuw opgestart trouwens bij die foutcontrole (en gaf aan dat er geen fouten waren).
  10. Logboeknaam: Application Bron: Windows Error Reporting Datum: 31-10-2019 15:38:40 Gebeurtenis-id:1001 Taakcategorie: Geen Niveau: Informatie Trefwoorden: Klassiek Gebruiker: n.v.t. Computer: ASUS Beschrijving: Foutbucket 1602802850059534154, type 5 Naam van gebeurtenis: RADAR_PRE_LEAK_64 Antwoord: Niet beschikbaar Id van CAB-bestand: 0 Handtekening van probleem: P1: dllhost.exe P2: 10.0.18362.1 P3: 10.0.18362.2.0.0 P4: P5: P6: P7: P8: P9: P10: Toegevoegde bestanden: \\?\C:\Users\ASUSN7~1\AppData\Local\Temp\RDRD58A.tmp\empty.txt \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERD59B.tmp.WERInternalMetadata.xml \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERD629.tmp.xml \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERD721.tmp.csv \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERD751.tmp.txt Deze bestanden zijn mogelijk hier beschikbaar: Analysesymbool: Opnieuw zoeken naar oplossing: 0 Rapport-id: de8fdf97-cf6d-44c0-851c-41f4f912133a Rapportstatus: 268435456 Opgedeelde bucket: 743bf6385852e174663e4cb33ac83f4a GUID van CAB-bestand: 0 Gebeurtenis-XML: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Windows Error Reporting" /> <EventID Qualifiers="0">1001</EventID> <Level>4</Level> <Task>0</Task> <Keywords>0x80000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2019-10-31T14:38:40.009041400Z" /> <EventRecordID>358</EventRecordID> <Channel>Application</Channel> <Computer>ASUS</Computer> <Security /> </System> <EventData> <Data>1602802850059534154</Data> <Data>5</Data> <Data>RADAR_PRE_LEAK_64</Data> <Data>Niet beschikbaar</Data> <Data>0</Data> <Data>dllhost.exe</Data> <Data>10.0.18362.1</Data> <Data>10.0.18362.2.0.0</Data> <Data> </Data> <Data> </Data> <Data> </Data> <Data> </Data> <Data> </Data> <Data> </Data> <Data> </Data> <Data> \\?\C:\Users\ASUSN7~1\AppData\Local\Temp\RDRD58A.tmp\empty.txt \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERD59B.tmp.WERInternalMetadata.xml \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERD629.tmp.xml \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERD721.tmp.csv \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERD751.tmp.txt</Data> <Data> </Data> <Data> </Data> <Data>0</Data> <Data>de8fdf97-cf6d-44c0-851c-41f4f912133a</Data> <Data>268435456</Data> <Data>743bf6385852e174663e4cb33ac83f4a</Data> <Data>0</Data> </EventData> </Event>
  11. Ik heb nu een paar keer die error scan gedaan, maar op het moment dat hij klaar is wordt hij weer helemaal zwart. Alles is echter groen (dat is volgens mij positief).
  12. gelukkig ziet er iets niet goed uit -;) eindelijk! 😁
  13. hierbij de benchmark. De andere moet ik nog draaien. Ga ik nu doen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.