Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

abbs

Moderator
  • Aantal items

    3.430
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over abbs

  • Titel
    Moderator
  • Verjaardag 12-03-1965

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Nederland

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10 pro 64 bits
  • Monitor
    BENQ 2x

Contact Info

  • Website URL
    https://www.pcwebplus.nl/phpbb/

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

3.431 profielweergaven
  1. abbs

    printer werkt niet meer in windows 10

    Hallo, Bepaalde services zijn uitgezet, zet die eens aan. Ik heb hier een discussie over gevonden en hoe aan te zetten: https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-networking/computers-niet-zichtbaar-in-netwerk/3e5fdd0d-8622-47f1-b5a5-bcc88d2c866e?page=2 Lees dat eens door.
  2. abbs

    printer werkt niet meer in windows 10

    Hallo, Heel mooi dat de printer het doet Je moet een nieuw netwerk instellen hier enig uitleg: https://www.personalcomputercare.nl/computervragen/netwerk/thuisnetwerk-instellen.htm
  3. abbs

    Google Chrome

    Zie het niet als "dom" maar als leer moment, iedereen moet leren omgaan met de privacy van het internet en de programma's.
  4. abbs

    printer werkt niet meer in windows 10

    Hallo, Weg gaan naar Programma's en onderdelen: Klik Windows knop plus R tegelijk in. . Type appwiz.cpl in en klik OK. Zoek de OKI printer, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen. Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op. Start opnieuw op. Gebruik je Ccleaner zo nee installeer die dan lees eerst even deze handleiding door om te zien hoe je het meeliftende software uit moet zetten: (zeer belangrijk) https://www.pc-helpforum.be/topic/47631-ccleaner-handleiding/ Download CCleaner naar het bureaublad. Installeer CCleaner en start CCleaner op. Klik in de linker kolom op Cleaner. Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken. Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen. Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten. Sluit hierna CCleaner af. Herstart nogmaals je pc en installeer de software van de printer zoals ik uitgelegd heb.
  5. abbs

    Google Chrome

    Hallo, Geen elk software is veilig in die zin, vaak worden gegevens door verkocht. Hier moet je mee leren leven en kijken wat je allemaal kan uitzetten. Zo kan je bij veel software de privacy-instellingen veranderen en aanpassen zodat zo min mogelijk gegevens worden gebruikt om door te verkopen. Via Google kan je vaak vinden hoe je het beste iets kan instellen (hier een voorbeeld voor Chrome: https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/chrome-en-privacy-instellingen?API_COOKIE_REDIRECTED=True) Dus loop alles eens goed door en stel alles in waar jij je goed bij voelt, en tip zet nooit teveel gegevens van je online. De mensen kijken wel hiernaar maar via bv faceboek zetten ze hun hele leven online.
  6. abbs

    printer werkt niet meer in windows 10

    Heb je de software zo geïnstalleerd: 1. het bestand gedownload. 2. Klik met de rechtermuisknop op het printer bestand en kies voor de optie Als administrator uitvoeren. 3. De stappen uitvoeren en dan als er om word gevraagd pas de printer aansluiten. Dit is meestal de goede volgorden, dit omdat Windows 10 de printer niet automatisch herkent.
  7. abbs

    printer werkt niet meer in windows 10

    Via deze link: https://my.okidata.com/dsdownWeb.nsf/driverlookup/8EEBE2DBB203DEE68525760F007130EC?OpenDocument Ik kreeg hem binnen. Anders kan je hem hier downloaden heb hem geüpload: http://www.filedropper.com/c3200gdvea
  8. Hallo, Dat is mooi om te horen, en als alles weer 100% is maak meteen weer een nieuw back-up. Dan doen we deze op slot
  9. abbs

    printer werkt niet meer in windows 10

    Hallo, Kijk of je nu een 64bits systeem heb: Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft. Download dan "Windows 7 (x64)" en installeer die, want dat zou ook moeten werken lees hier: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-hardware/oki-c3200-no-driver-available-for-win7-64bit/1c98db36-b5a7-4654-ade1-e473b8e65f86 Download pagina: https://my.okidata.com/PP-C3200n.nsf?opendatabase
  10. abbs

    Mail is verouderd

    Hallo, Dat klopt, dan sluit ik deze
  11. abbs

    Mail is verouderd

    Hallo, Je gebruikt zeker App-Mail in Windows 10, ik heb het probleem ook en er is geen oplossing. Had het een half jaar geleden ook al eens en ineens is het ook weer weg, en na een tijdje is het er weer. Kan er ook geen oplossing over vinden (heb alles al eens opnieuw geïnstalleerd hielp ook niet) dus ik laat het zo. Maar dan weet je dat je niet de enigste bent.
  12. abbs

    Firefox heeft een ander uiterlijk

    Hallo, Heel goed, dan sluiten we deze
  13. abbs

    Firefox heeft een ander uiterlijk

    Hallo, Dit probleem met Firefox komt meestal door een verkeerde extensie of na het installeren van gratis software. Aangeraden software om je van deze problemen af te houden zijn: Malwarebytes. Unchecky. Lees deze onderwerpen eens rustig door misschien is het wat voor je.
  14. abbs

    Firefox heeft een ander uiterlijk

    Hallo, Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies! Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u alert te maken op bepaalde zaken. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (dit is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc) Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden, Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's) Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies. Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad. Farbar Recovery Scan Tool Link Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft. Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren. Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
  15. Hier ben ik ook bang voor, de fix heeft niet geholpen jammer genoeg. Heb je nog de mogelijkheid om terug te gaan naar een eerdere versie: https://nl.ccm.net/faq/1729-windows-10-terugzetten-naar-een-eerdere-versie
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.