Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

hugobetty

Lid
  • Aantal items

    328
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over hugobetty

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 02-12-1951

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. In de winkel hebben ze een knop geïnstalleerd om de backup te doen. Hieronder de verschillende schermen als ik op "Eigenschappen" klik. Loopt er hier misschien iets mis?
  2. Hallo, Ik heb alles gedaan (methode 2) maar zo te zien zonder resultaat. Ik heb geprobeerd om een backup te maken en dit is het resultaat (zie bestanden). Als ik op opties klik krijg ik terug Backup Files 2019-07-26 153549_error.logBackup Files 2019-07-26 153549_error.logBackup Files 2019-07-26 153549_error.logBackup Files 2019-07-26 153549_error.log Backup Files 2019-07-26 153549_error.log
  3. Hallo, Kan ik mijn Windows 10 ook opslagen op een externe harde schijf of moet dit een usb zijn?
  4. Hierbij het vervolg van de opdrachtprompt
  5. Hierbij heb ik 2 logjes gezet waarvan eentje met veel opgemerkte fouten. AdwCleaner[C00].txt
  6. Hallo, na de installatie van de Office 365 Personal kom ik er niet toe om nog een backup of een een systeemschijfopslag te maken op een externe harde schijf. Ik werk met Windows 10. Telkens loopt de backup goed maar op het einde zegt hij dat er 2 problemen zijn en dat hierdoor de backup niet kan worden afgesloten. In bijlage stuur een bestandje. Hier ook nogmaals de foute antwoorden: In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Windows\System32\config\systemprofile\Documents. Fout: (STATUS_WAIT_2 (0x80070002)) In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Windows\System32\config\systemprofile\Pictures. Fout: (STATUS_WAIT_2 (0x80070002)) Wat moet ik doen? Backup Files 2019-07-22 085435_error.log Backup Files 2019-07-15 150958_error.log
  7. Knappe dinges. Alles terug in orde. Heel hard bedankt. Mag afgesloten worden.
  8. Sorry maar ik heb mij slecht uitgedrukt. Als ik een mail binnenkrijg in Outlook 2016 met een Powerpoint bestand en ik wil dit openen dan krijg ik telkens een scherm met "er is een nieuwere versie van Office 2016 geïnstalleerd. Wil je deze versie verwijderen en een oudere versie installeren? Hoe kan ik dit oplossen?
  9. Hallo, Ik heb Windows 10 en Office 2016. Sedert enkele dagen kan ik mijn Powerpoint mails niet meer lezen. Ik krijg telkens een scherm met "er is een nieuwere versie van Office 2016 geïnstalleerd. Wil je deze versie verwijderen en een oudere versie installeren?". Als ik bij mijn apps kijk dan zie ik dat ik beschik over Office 2016 maar ook over "Mijn Office". HOe kan ik dit oplossen?
  10. Hallo, Nogmaals hartelijk bedankt. Ik heb een kleine donatie gedaan voor jullie prachtig werk.
  11. Adblocker geïnstalleerd en geen reclame meer en alles gaat sneller. Oef.
  12. Alles gedaan. Hierbij het logje. Ik heb er maar één gevonden. AdwCleaner[S0].txt
  13. Nog een vraagje. Als ik op bepaalde websites ga zoals Voetbalkrant.com of voetbalbelgië.be dan zijn er altijd van die reclameschermpjes die zich openen. Zou dit ook met de snelheid te maken hebben en hoe kan ik die eventueel uitschakelen?
  14. Hallo, Sorry maar alles bleef redelijk traag gaan maar deze morgen heb ik gezien dat ook Google Chrome geïnstalleerd was op mijn laptop en die heb ik nu verwijderd. En op het eerste zicht gaat alles een beetje sneller. Nog eventjes afwachten natuurlijk.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.