Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

ricje20

Lid
  • Aantal items

    150
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over ricje20

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 01-08-1994

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    winows 7, windows vista, windows xp, windows 8 preview

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Ik heb WinDirStat gedownload en daarmee in detail me schijven bekeken, zo kon ik makkelijk zien wat het meeste innam en wat het minste. Daarmee heb ik mijn probleem opgelost. Het topic kan worden gesloten.
  2. Ik heb alle Microsoft visual C++ packages handmatig ge de-installed en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Daarna heb ik Geforce experience opnieuw geinstalleerd.
  3. Stegisoft, Ik snap niet hoe ze jou administrator kunnen maken met het soort klant contact wat jij legt. Ik vertelde je dat mijn drivers VIA geforce experience gedownload worden. Ik heb het ondertussen al zelf opgelost. In al de jaren dat ik dit forum gebruik ben ik nog nooit zo slecht behandeld. Ik kom hier met een vraag, en jij leest mijn vraag niet. Mijn probleem is "ik kan mijn drivers niet update omdat geforce experience niet werkt" en jij zegt " update je drivers is, is dat nou zo moelijk?" kom op man. let toch is op De groeten
  4. Voor driver updates gebruik ik GeForce Experience voor, maar die kan ik niet opstarten door mijn visual ++ probleem 😛 zal is proberen of 2019 het fixed
  5. Bedankt voor de reactie Kan ik dan gewoon de 2 versies van 2017 uninstallen en 2015 installen? Of raad je dan aan om 2017 te reinstallen? Wat is het advies wat je meegeeft hoe ik mijn probleem kan verhelpen? (graag wel een vrij zeker antwoordt zodat er niet nog meer stuk gaat ;p)
  6. Heya, Ik kan mijn NVIDEA GeForce Experience niet meer opstarten, hij geeft een foutmelding. Ook kan ik Unity 2017.4.28f1 (64-bit) en Unity 2018.3.7f1 (64-bit) niet meer opstarten Ik heb opgezocht dat dit waarschijnlijk komt doordat in mijn Microsoft visual c++ redistribution package een fout zit. Dus ik download een package waarvan gezegd wordt deze moet je hebben voor het Geforce experience probleem, dat is Microsoft Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015 Maar wanneer ik deze wil installeren geeft hij een foutmelding zoals te zien in het witte schermpje. Maar zoals je ziet heb ik 2015 helemaal niet.. Kan iemand me hierbij helpen? Thanks in advance!
  7. Beste Moderator, dat bericht over TreeSize stond er naar mijn zien nog niet in toen ik mijn antwoordt gaf. Ziet ernaar uit dat er een AppData folder in Users zit, kan ik die leeghalen zonder problemen? Of kan ik hem overplaatsen naar een andere schijf ?
  8. Hey, Bedankt voor de reactie. Dat lijkt inderdaad zo, maar dit is niet helemaal het geval. Ik zal proberen alle informatie te geven. Dit is C:\Users (C: map met Users geselecteerd. (location staat alleen C:], maar als je users niet zou selecteren komt er een stuk meer dan 18,8 GB uit..) Dit krijg je dus als je Users niet selecteerd, dus de 18,8 GB van hierboven is Users In die users map heb ik "TaurusFire" en "Public" Zoals je ziet is Taurusfire 6,98 GB En Public 72 bytes.. Dus ik lijk nog een behoorlijk aantal GB te missen
  9. Heya! Ik ben laatst aan VR begonnen, waardoor ik wat ruimte tekort lijk te komen. Nu loop ik tegen iets heel geks aan terwijl ik disk space wil cleanen. Als ik hier me "Taurusfire" map in Users heb, zegt hij dat er 19,6 GB in zit. Maar als ik de map in ga, alle bestanden selecteer, en daarvan de size bekijk is het maar 7 GB... Ik ben dus bang dat er een hoop space verloren gaat aan niks.. Hoe kan ik deze "Ghost space" fixen? Met vriendelijke groet, ~TaurusFire ~Ricje20 ~Rico
  10. Beste Porrelaar, Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik was er inderdaad ook acther dat het aan je resolutie ligt wat je display aangeeft.. Mijn TV is inderdaad 1920x1080 en mijn 2e scherm is inderdaad 1920x1200. Dat heb je goed gezien! Maar weten jullie niet misschien van een programmatje die dit mogelijk maakt ofso? Vind het best raar dat het geen functie is dat je daar kan uitzoomen.. Zo niet kan je het topic sluiten, erg bedankt voor de hulp in ieder geval
  11. kan het niet meer wijzigen anders had ik het vertaald.. (even je tekst vertaald, Passer)
  12. Heya! Ik heb een probleem waarvan ik zeker weet dat ik het niet de enige kan zijn die het heeft ... maar ik kan het niet echt ergens online vinden ... dus hier gaan we! Ik heb een televisie en een monitor als schermen voor mijn pc.Mijn opstelling is als volgt: Zoals elk normaal oog kan zien, is mijn linkerscherm (televisie) behoorlijk groter dan mijn rechterscherm. Maar hier komt het probleem ... Mijn resolutie is het niet eens met mijn stelling dat het linkerscherm groter is ... It says my right screen is.. As you can also see in the display settings Dus als ik mijn muis van links naar rechts beweeg, is het een beetje lastig .. Wat ik zou willen is dat ik mijn muis alleen kan bewegen als deze zich op dezelfde hoogte bevindt als het kleine scherm, dus ik wil uitzoomen / het linkerscherm vergroten in de weergave-instellingen (of het rechterscherm kleiner maken .. wat dan ook is mogelijk), dus ik kan het beter instellen. Natuurlijk zonder de resoluties te veranderen. Is er een manier om dit te doen? Bij voorbaat dank! (titel ook maar even in het Nederlands gezet)
  13. Ondertussen al bijna 2 weken terug, dan raak ik net iets teveel kwijt
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.