Ga naar inhoud

kape

Website Beheerder
  • Items

    45.929
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door kape

  1. Hoi Bart, Dit is wel een erg riskante suggestie. Het bestand srt.exe heeft (naast een legitieme versie), immers een pak valse versies. Deze worden als spyware op je PC geplaatst en doen dus niet wat ze beloven te doen (je PC opkuisen), maar eerder het omgekeerde (je PC besmetten).Heb je trouwens die functie srt /f al eens uitgeprobeerd ? Want voor je zo'n stelling poneert ("De oplossing tegen spyware" - zie je topictitel) zou je dat eens moeten testen. Ben benieuwd wat dat bij jou oplevert. Zou dat graag van je vernemen ? En mocht je me kunnen overtuigen - met voorbeelden - dat dit een alternatief is voor HiJackThis (?), dan had ik dat ook graag zwart-op-wit ergens kunnen lezen. En niet met een verwijzing naar het Minatica.be, want daar hebben ze ooit hetzelfde beweert in een gelijkaardige post. Jouw bericht lijkt er wel een kopie van :s Inmiddels zou ik de mensen met problemen absoluut willen afraden om deze optie te gebruiken en toch maar gewoon voor het betrouwbare HiJackThis te kiezen.
  2. Het zou erg nuttig zijn als je het log van HiJackThis hier even aan een bericht toevoegde, zodat we kunnen kijken of alle sporen van het virus zijn verdwenen. Want het is niet omdat de melding niet meer komt, dat alles netjes is opgeruimd ?
  3. Download HiJackThis Dubbelklik op HJTInstall.exe Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht. NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator". P.S. : Gewoon ter info. Met welk programma ben je te weten gekomen dat je een Trojaans paard op je PC zitten hebt ?
  4. Spijtig natuurlijk ... maar zou ik je nieuwe logjes van Combofix en MBAM eens mogen zien ?
  5. HIER lees je hoe dat kan.
  6. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  7. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp af. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  8. We nemen aan dat deze info volstond. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  9. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp af. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  10. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  11. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  12. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  13. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  14. We nemen aan dat deze info volstond. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  15. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp af. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  16. We nemen aan dat deze info volstond. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  17. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  18. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  19. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  20. Bij gebrek aan reactie sluiten we dit onderwerp. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  21. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  22. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  23. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  24. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
  25. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, geef dan een seintje aan één van de moderators.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.