Ga naar inhoud

kaartlezer voor identiteitskaart


prosper 2

Aanbevolen berichten

:(Sorry, maar ik ben maar een leek op het gebied van PC's. Ik heb in het kader van INTERNET VOOR IEDEREEN een laptop gekocht van het merk Packard Bell van het type EASYNOTE MZ35 - 2OO met serienummer 107167600132. De software voor het lezen van de ID-kaart was reeds geinstalleerd en de kaartlezer was erbij. Echter bij het gebruik erven kwam telkens de volgende mededeling op het scherm : ER IS EEN ONBEKENDE FOUT IN HET SYSYTEEM! De verkoper, noch Packard Bell hebben mij kunnen helpen!! Zelfs hun herstelprogramma hielp niet.

Dan heb ik van internet het programma van BE-eID gebruikt en minitieus uitgevoerd wat er voorgeschreven werd. Helaas: zelfde mededeling op het scherm!

Zo, ik ben aan het einde van mijn latijn en vraag aan U: wat moet ik doen?

Dank voor de moeite, groeten...

prosper 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft het ooit gewerkt? Het is niet omdat ze zeggen dat het hoort te werken, dat het dit dan ook daadwerkelijk doet. Wat ik ook wonderbaarlijk vind is dat de eerste generatie paspoorten zo lek waren als een zeef. Dankzij de RFID kon (kan, want het is er nog steeds) je dus al de gegevens uitlezen als je maar binnen een straal van 10 cm binnen de kaart staat. Je krijgt dan ook weer zo'n lachwekkende tip als je hierover gaat klagen: steek een ijzeren plaat in uw portefeuille dan worden de stralen tegengehouden. Soit waar ik naartoe wil is dat het zonder kaartlezer lukt om de gegevens uit te lezen en met kaartlezer niet. Raar land en paspoorten, Belgie.

Kan je eens screenshotje nemen van de actieve processen, apparaatbeheer en tevens ook van de error zelf. Ik wil eens zien of niets runt die kan conflicteren en of er geen rare dingen aan de gang zijn bij uw randapparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruikertje,

Ik begin ervan overtuigd te geraken dat je inderdaad gelijk zou kunnen hebben.

Wat betreft je vraag op het laatste van je bericht moet ik helaas erkennen dat ik daar niet op in kan gaan om de eenvoudige reden: ik ben nog maar gestart met te computeren en heb absoluut geen idee hoe ik dergelijke procedure moet afhandelen.

Sorry ook voor het late antwoord, maar door omstandigheden zit ik niet iedere dag achter mijn PC.

In alle geval vriendelijk bedankt om de moeite welke je doet om mij te helpen

Groeten Prosper 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.