Ga naar inhoud

Is deze computer een goede keus?


Leilina

Aanbevolen berichten

Heb nog eens hier en daar gegoogled. Is het een goed idee om een Pc te laten bouwen en kan idat dan met die € 650,- die ik als budget heb? Dan heb ik waarschijnlijk geen grote monitor erbij. Moet ik het doen met de 19 inch die ik nu heb.

Een kantenklare Pc heeft misschien als nadeel dat àls er iets aan is, je afhankelijk bent van de fabriek, of hoe noem je dat.

Alhoewel ik het dan wel jammer vind van deze aanbieding (zit zo'n lekkere grote monitor bij:)))).

Zoals je ziet ben ik nogal een wikker en weger. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je veel beter kan maken met zelfbouw en met zo'n monitor erbij.

Ook heb je meer moeilijkheden als er iets mis is met een zelfbouw dan met een HP.

Als er iets mis is met die HP ga je naar de winkel en die sturen hem naar HP op, dit kan lang duren maar dan is het bijna zeker wel gemaakt.

Zelfbouw is dat allemaal wat moeilijker. Zeker als je zelf niet super veel verstand hebt van pc's kan dat tot moeilijkheden leiden.

Ik zou voor die HP gaan zoals ik al eerder zei :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Second Life | System Requirements

Hier staan de grafische kaarten die worden ondersteund door LindenLab. Volgens mij staat de door jou genoemde videokaart er niet bij. Ik doe zelf veel in SL, en weet dat de videokaart de meeste problemen geeft als je niet de juiste hebt. Dus als je echt veel in SL bent moet je daar goed op letten. Voor de rest (RAM en Proc) zal het voor wat betreft SL wel goed gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan moeilijk een kaart van een paar jaar oud gaan kopen omdat Second Life te spelen.

Normaal moet het gewoon werken hoor! Dat gaat geen probleem geven, normaal met elke grafische kaart elk spel aankunnen zolang die aan de eisen voldoet.

En dat doet deze kaart zeker, het zijn gewoon bepaalde eisen die je moet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij ook enigszins vreemd een computer te kopen en dan een verouderde kaart uit te kiezen alleen voor SL. Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwste kaarten niet geschikt zouden zijn voor SL. Maar ik kan me natuurlijk vergissen:). In ieder geval weer bedankt. Ik ben nog steeds aan het twijfelen, maar dat kan geen kwaad denk ik.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.