Ga naar inhoud

[OPGELOST] Na wissel RAM geheugen vindt draadloos netwerk niet


BlackBird

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn RAM geheugen geupgrade van 512 mb naar 2 gb. Nu start ik hem trg op maar mijn draadloos netwerk is weg. Het is er wel nog mijn netwzerkkaard draait correct maar hij vindt mijn netwerk gewoon niet. Hij vindt geen enkel netwerk. Terwijl ik normaal de netwerken van de buren ook zie.

Het gaat om een Acer Aspire 1511 LMI uit de 1510 series.

Kan iemand helpen en zo snel mogelijk graag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

algerobeert de driver te herinstaleren?

Kan je deze instaleren vanaf een usb stick?

Het is een WLAN 802.11g mini PCI-module

---------- Post toegevoegd om 19:57 ---------- Vorige post was om 19:51 ----------

Wanneer ik in cmd. volgende command uitvoer:

ipconfig/all

staat er bij men netwerkaart : 'medium ontkoppeld'

---------- Post toegevoegd om 19:58 ---------- Vorige post was om 19:57 ----------

Er staat inderdaad dat je tot maximaal 2 GB ddr geheugen kan hebben.

Doch er staat niet welke type.

Hoe weet je welke versie je moet nemen?

Ik heb geheugen bestelt van het merk Kingston ddr. Bij de leverancier speciaal via de site ingevult voor een acer aspire 1510-series laptop. Geheugen instalatie is perfect verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties en hulp biededende mensen.

Het probleem is nu opgelost. Door mijn ram te wisselen zijn enkele settings terug naar de fabrieksinstellingen gesprongen. Het probleem vondt ik na dat ik een hulpprogramma van Belkin had geinstaleerd. Deze zei me dat mijn radiosysteem niet was ingeschakeld het kwam er op neer. Dat het knopje voor netwerkverbindingen op mijn toetsenbord uit stond (laptop) dus ik heb het nog nooit eerder moeten gebruiken. Dus gewoon op dat knopje drukken en het was opgelost!

Soms zoek een mens lang naar simpele dingen.

Mijn vriendin is nog altijd niet uitgelachen, ik vertelde haar 30 min geleden het bovenstaande.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik vraag naar de knopje dan is die altijd aan.

Vraag ik niet dan is dat knopje niet aan.

Ik geef uw vriending een warme hartelijk lach en ze heeft groot gelijk.:D:D

Ja ik had er niet aan gedacht. Heb de laptop al 5 jaar en nog nooit dat knopje gebruikt. Waarschijnlijk ingedrukt door de vijsjes aan te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.