Ga naar inhoud

Bloodhound Exploit 158


Gast mathieuken

Aanbevolen berichten

Gast mathieuken

Goeie middag allen,

Ik zit weer met een probleem.

Ik heb iets gedownload en krijg allemaal rar en par bestanden.

Tot hier niks abnormaal, ik druk op par2 om de beschadigde rar's te herstellen, en hopla geen probleem.

Het probleem doet zich echter voor wanneer quickpar gaat herstellen, dan krijg ik ineens de foutmending "verificatie mislukt"

Quicpar gaat niet verder, en ik ben verplicht de opdracht stop te zetten.

Even daarna gaat er van norton een schermpje omhoog met de vermelding "Bloodhound Exploit 158" !!

Heb al gegoogeld en progjes en andere antivirussen gedownload maar niks helpt.

Weten jullie misschien meer en beter raad??

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mathieuken

:( jammer,

heb al deze al gebropeerd

Ad-aware

AVG

Norton

spyware doctor

Xysoftspy

maar geen van deze zij dat er een virus was, quickpar opnieuw uit gevoerd en terug net voor de reparatie van quickpar weer hetzelfde bericht van Norton.

En het rare is ook, wanneer ik die map met daarin al deze rar's scan met Norton of iets dergelijks dan zegt deze dat er niks is gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja weer een virus dus.

met

Discovered: July 19, 2007

Updated: July 19, 2007 9:22:48 PM

Type: Trojan, Virus, Worm

Systems Affected: Windows 98, Windows 95, Windows XP, Windows Me, Windows NT, Windows Server 2003, Windows 2000

CVE References: CVE-2007-0447, CVE-2007-3699

Bloodhound.Exploit.158 is a heuristic detection for the malformed RAR files as described in Symantec AntiVirus Malformed RAR and CAB Compression Type Bypass Vulnerability (BID 24282). bron symantec

http://www.symantec.com/home_homeoffice/security_response/writeup.jsp?docid=2007-071909-4510-99

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mathieuken

ik download regelmatig en wel op een legale manier (betaal er voor met een jaar abbonement) en het is de eerste keer dat ik zoiets meemaak.

Maar ja, als die virus echt niet weg gaat smijt ik alles wel in de vuilbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.