Ga naar inhoud

[OPGELOST] PC onderzoek


ward

Aanbevolen berichten

Hoi,

Wat ik dikwijls al gezien heb op politieseries is dat als ze een pc onderzoeken, dat er dan niets dan getallen/gegevens enz. over het scherm rollen. Nu vraag ik me af: wat draait daar op die pc en wat kunnen ze daar dan uit halen, niet dat ik iets wil verbergen hé, is alleen maar interesse, kan natuurlijk ook maar show zijn in die series op tv.

:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is gewoon show, het zou niet "cool" genoeg zijn moest er een saaie nerd aan de pc zitten die wat aan het werken is op een pc, eh;-)

Zoals bij CSI Miami, dat zijn volgens mij dé krachtigste pc's op de hele wereld. Even vingerafdruk door de enorme database halen, duurt een minuutje :D

Hijackthis is een heel onschuldig programma hoor! Je moet het wel gebruiken met zorg, maar de politie gaan daar geen rare dingen inzien ofzo...

Of even een IP adres controleren, even achterhalen wie erachter zit, geen enkel probleem. In het echt gaat het echt niet zo, geloof me ;-)

Ze kunnen wel bijna alle bestanden die op je hardeschijf hebben gestaan terug halen! Hiervoor zijn gespecialeerde bedrijven, en die kunnen veel terughalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.