Ga naar inhoud

[OPGELOST] Moederbord.


jow620

Aanbevolen berichten

Ik zou graag een nieuw intel socket-755 moederbord plaatsen,

maar ik heb problemen met mijn case: mijn case heeft een hoogste van 35.5 cm.

En vandaag zijn de meeste moederborden al snel 30.5 cm.

Dus heb ik de vraag of iemand een deftig moederbord weet die rond de 26 cm hoog is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26cm borden heb ik nog nooit gezien, het is net iets groter dan een micro-atx bord(24cm). Volgens mij zijn er geen tussenmaatjes dus het is het een of het ander.

Op dit moment zit er een 26 cm bord in (ook niet veel tegengekomen) 24 cm is ook voldoende voor mij maar kan je mij dan ook een goed bord voorstellen?

Alvast bedankt voor de snelle respons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook een bepaald budget?

Budget is normaal geen probleem,

maar ik zou het graag tussen de 50 & de 100€ houden.

tenzij je een mooi en degelijk bord kent (prijs/kwaliteit) mag het wel iets meer zijn.

Of zou het afgeraden zijn om mijn moederbord zo goedkoop te houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan als je van plan bent over te clocken dan zou ik voor een iets duurder bord gaan. Asus Maximus Ii Gene Republic :: Azerty dit kan maar is wel een beetje prijzig.

Het is altijd wel een eens leuk om te clocken ;)

Maar het wordt dan inderdaad wat prijziger..

Maar nu heb ik het probleem dat de winkel (Komplett.be),

waar ik van plan was om heel mijn configuratie aan te schaffen dit bord niet heeft...

Zou u zo vrij willen zijb om mij een ander bord te kunnen aanraden die misschien ietsje minder prijzig is,

En die beschikbaar is bij komplett?

Alvast bedankt voor de geleverde hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze gevonden: Komplett.be - MSI G43TM-E51, G43, Socket-775, DDR2, , jammer dat komplett zo weinig heeft. Overigens stond het bord op alternate.be wel tekoop.

Sorry dat ik je nog op komplett heb laten zoeken,

maar ik ben zodanig in de ban van het eerste bord dat ik hoogwaarschijnlijk daarvoor zal opteren. Het is een bord dat veel meer naar de toekomst gericht is... En je hebt er meer mogelijkheden me, want ik verwacht niet dat ik dat bord van komplett ver zal moeten over clocken :).

Ik opteerde voor komplett omdat ik vroegee grote prijsverschillen ondervond tussen alternate en komplett... Maar ik heb net gezien dat die verschillen zo groot niet meer zijn.

Hartelijk dank voor al je hulp en tijd dat je hier ingestoken hebt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.