Ga naar inhoud

verbinding maken


Aanbevolen berichten

Hallo,kan er mij iemand helpen met volgend probleempje : ik werk met een draadloos systeem via een router op mijn desktop en laptop,heb ook een Lanverbinding via belgacom breedband.Nu, ik kan alles doen met deze beide maar op mijn desktop staat Skype en als ik deze wil gebruiken vraagt deze steeds verbinding te maken met mijn Lanverbinding.Nu welke instelling moet ik gebruiken in Skype om steeds verbinding te kunnen make met mijn draadloos netwerk? De gebruikerspoort in Skype staat ingesteld op 80 en 443 als alternatief te gebruiken voor inkomende verbindingen. Daarboven in Skype staat gebruikerspoort 63627 voor inkomende verbindingen.Welke instelling moet ik nu gebruiken?

hartelijk dank bij voorbaat

gilbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm,

ff op een rijtje zetten.

Je wil met Skype werken op een computer draadloos internet heeft en dus die computer heeft geen lan kabeltje (kabeltje tussen computer en router voor internet)

Nu ik zou eigenlijk ook willen weten wat je Windows is?

Nu als je computer echt alleen maar draadloos is verbonden dan gaan we gewoon de LAN functie uitschakelen. Zo krijg je in de toekomst ook die melding niet meer :)

Klik start, ga naar configuratie scherm, klik op apparaatbeheer, klik op + bij netwerk adapters, staan daar 2 zaken? Ja: klik met rechtermuisknop op het apparaat van je lan beheer, kies uitschakelen.

Staat daar maar één ding volg dan deze stap:

Klik start, ga naar configuratie scherm, netwerkbeheer (netwerkcentrum),

xp pc: klik op het icoontje van lan verbinding en kies schakelen

vista pc: bij lan verbinding, status weergeven, uitschakelen

herstart de computer

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.