Ga naar inhoud

incredimail


Gast grande52

Aanbevolen berichten

Gast grande52

door een crash verloor ik alle bestanden,ook email,de pc wibnkel maakte een back up,en brande deze op dvd,ok,ik zie incridimail staan,maar weet in geen 100 jaar hoe ik aan mijn email kan komen.ik heb windows xp

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey grande52, welkom

idd een crash is heel vervelend

De pc winkel heeft dus een backup op dvd geplaatst neem ik aan. Nu mijn vraag: hebben zij die terug geplaatst op je nieuwe pc of heb je enkel dat dvd-tje terug?

wanneer dit enkel dvdtje is vermoed ik dat je emails verloren zijn gegaan

laat iets horen

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast grande52

door problemen geraakte ik de gegevens kwijt,de pcwinkel maakte een back up,maar bv bij incridimail zie ik data enz..staan,maar ik vindt geen email terug,wat of hoe kan ik dit.:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste grande52,

ik heb even uw bericht samengezet want u had uw probleem eerder al gepost, uw kan antwoorden op een voorgaand bericht door op de knop 'post antwoord' te klikken.

bekijk dus even mijn voorgaande vraag die ik stelde

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast grande52

onlang nam ik kontakt dat ik door problemen al mijn berichten enz kwijt was,de hersteller maakte een back up,en zegt me wat hij van incridimail redde kan terugplaatsen,maar dit lukt me niet,ik denk dat de beheerder of wie dan ook mij uitlegde hoe dit te doen,maar nu ben ik deze kwijt het antwoord,graag hoe los ik dit op.beste dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

normaal moet het mogelijk zijn om vanuit incredimail in extra op importeren te drukken en dan de backup te selecteren en vervolgens alle mails weer leesbaar te maken.

ik maak zelf geen gebruik van incredimail dus ik weet verder ook niet hoe het werkt.

veel succes in iedergeval met de bovenstaande tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.