Ga naar inhoud

game computer


liesdb

Aanbevolen berichten

hallo,

Wij willen een pc kopen voor men broer, maar hebben nogal weinig verstand van wat nou net nodig is. we zijn op zoek naar een pc waarmee hij kan gamen. Buiten gamen doet hij eigenlijk zo goed als niets op de pc.

Hij heeft een budget van 1000 euro. de bedoeling is, dat de pc zeker de huidige spellen aan kan, en dat hij natuurlijk ook een tijdje meekan met de revolutie in de games, zodat hij volgend jaar niet weer een nieuwe pc moet gaan kopen.

Wie kan ons hiervoor een goede pc aanraden binnen het budget van 1000 euro?

een scherm zou er in mogen zitten, maar indien dit niet het geval is, is het geen ramp, hij heeft immers al een scherm waar hij voorlopig even mee weg kan.

bij voorbaad dank,

lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag het een zelfbouw zijn (je kan de winkel de onderdelen in elkaar laten steken)?

Het voordeel is dat je dan configuraties kan maken die helemaal goed zijn voor jouw doeleinde.

En kant-en-klare pc's zijn meestal gewoon all-rounders met een slechtere grafische kaart.

En de grafische kaart is het belangrijkste als je wilt gaan gamen.

Maar natuurlijk heeft het ook voordelen, je kan het in elke winkel kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag het een zelfbouw zijn (je kan de winkel de onderdelen in elkaar laten steken)?

Het voordeel is dat je dan configuraties kan maken die helemaal goed zijn voor jouw doeleinde.

En kant-en-klare pc's zijn meestal gewoon all-rounders met een slechtere grafische kaart.

En de grafische kaart is het belangrijkste als je wilt gaan gamen.

Maar natuurlijk heeft het ook voordelen, je kan het in elke winkel kopen.

zelfbouw kan wel, als ze hem in de winkel dan in elkaar steken, zelf kunnen we dat natuurlijk niet. we hebben reeds in een winkel daarvoor gaan vragen, maar hadden er geen goed gevoel bij. daarom dat we eerst wat raad willen vragen aan mensen die er meer ervaring mee hebben.

een kant en klare zou natuurlijk het handigst zijn, aangezien we dan niet meer moeten uitkijken voor het in elkaar steken. zo vroegen we ons ook af wat er gebeurt met de garantie wanneer je een computer in elkaar laat steken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er eentje in elkaar laat steken dan heb je op alle onderdelen gewoon garantie.

Dus gewoon de standaard twee jaar, of meer als de fabrikant meer geeft (zoals de gewoonste is op het ram geheugen dat soms zelfs levenslang is)

En dan kan je kiezen hoelang je garantie hebt op de assemblage.

Dit is meestal één jaar, als er binnen dat jaar zich een defect voordoet kan je de hele pc binnenbrengen en gaat de winkel het defect oplossen.

Na dat jaar moet je extra betalen, voor onderzoekskosten, alhoewel sommige bedrijven dit gewoon gratis doen.

Ik denk dat in u geval een kant-en-klare pc het gemakkelijkste is.

Alhoewel echt gamen hierop lastig is, omdat deze een slechtere grafische kaart hebben.

Weet u welke games uw broer zoal speelt?

Of we kunnen voor een mix gaan, dit is misschien wel de beste keuze.

Daarbij is XXODD een zeer goede keuze.

Deze verkopen echt goede desktops, zoals de XXODD XCi600-i5.

Deze kost inclusief toetsenbord en muis 1029 euro.

Hiervoor heb je echt wel een zeer goede oplossing.

Hier vind u wat meer informatie...

Is dit een mogelijke optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er eentje in elkaar laat steken dan heb je op alle onderdelen gewoon garantie.

Dus gewoon de standaard twee jaar, of meer als de fabrikant meer geeft (zoals de gewoonste is op het ram geheugen dat soms zelfs levenslang is)

En dan kan je kiezen hoelang je garantie hebt op de assemblage.

Dit is meestal één jaar, als er binnen dat jaar zich een defect voordoet kan je de hele pc binnenbrengen en gaat de winkel het defect oplossen.

Na dat jaar moet je extra betalen, voor onderzoekskosten, alhoewel sommige bedrijven dit gewoon gratis doen.

Ik denk dat in u geval een kant-en-klare pc het gemakkelijkste is.

Alhoewel echt gamen hierop lastig is, omdat deze een slechtere grafische kaart hebben.

Weet u welke games uw broer zoal speelt?

Of we kunnen voor een mix gaan, dit is misschien wel de beste keuze.

Daarbij is XXODD een zeer goede keuze.

Deze verkopen echt goede desktops, zoals de XXODD XCi600-i5.

Deze kost inclusief toetsenbord en muis 1029 euro.

Hiervoor heb je echt wel een zeer goede oplossing.

Hier vind u wat meer informatie...

Is dit een mogelijke optie?

Deze computer ziet er inderdaad goed uit.

Ik heb er enkel twee vragen bij...

1) is het geheugen later uitbreidbaar? hoe kan je dat zien? want dat staat niet bij de gegevens

2) als ik de pc intyp in google maar bij be, vind ik hem nergens. Wij wonen wel in België

daarnaast vroegen we ons ook af wat deze computer zegt:

Acer Aspire M7300

alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn 4 geheugen slotjes, en er worden er 2 bezet als je 4GB neemt.

Dus je kan er nog twee bezetten zodat je een totaal hebt van 8GB.

Dat is correct, XXODD is nederlands, ik heb hen een vraag gestuurd wat je precies moet doen als je in België woont.

Ik laat wel iets weten ;-)

In welke gemeente woon je?

Dan kan ik misschien een winkel in de buurt zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn 4 geheugen slotjes, en er worden er 2 bezet als je 4GB neemt.

Dus je kan er nog twee bezetten zodat je een totaal hebt van 8GB.

Dat is correct, XXODD is nederlands, ik heb hen een vraag gestuurd wat je precies moet doen als je in België woont.

Ik laat wel iets weten ;-)

In welke gemeente woon je?

Dan kan ik misschien een winkel in de buurt zoeken...[/quote

Heel erg bedankt alvast! de gemeente waar ik woon is Aalst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.