Ga naar inhoud

[OPGELOST] buroblad slaat vast


angel03

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ben ik weer, heb nu weer iets???

Als ik me laptop opstart en hij is klaar en ik heb me buroblad, kan ik niks doen voor ik me taakbeheer gestart heb en daar hoef ik niks mee te doen kan ik gewoon dan weer wegklikken maar dan doet me buroblad het pas.

Zonder taakbeheer optestarten kan ik helemaal niks, slaat ie compleet vast. Heb al systeemherstel gedaan, wie kan me helpen????

groetjes angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat gebeurd er als je opstart in veilige modus. Laptop eerst volledig uitschakelen, paar minuutjes wachten, laptop terug aanzetten, en F8 toets indrukken. Dan krijg je een menu waar je kan kiezen hoe je windows wil starten. Kies in dit menu in veilige modus starten. Je beeld gaat er wat anders uitzien maar dat is normaal. Je gaat ook geen innternet verbinding hebben en dat is ook normaal. Kun je daarna hier eens komen vertellen of in veilige modus dat probleem er ook is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.