Ga naar inhoud

[OPGELOST] Nieuwe pc samenstellen!!


Burna

Aanbevolen berichten

Voor dat ik een systeem zal samenstellen heb ik nog een paar vraagjes.

Als je zo'n groot budget hebt, vind ik het zonde om nu een goede grafische kaart te kopen terwijl er begin oktober nieuwe DirectX 11 kaarten kopen.

Deze zijn heel krachtig en ondersteunen natuurlijk DirectX 11.

Als je nu een nieuwe kaart zou kopen, ga je eigenlijk in iets investeren dat al verouderd is.

Dus over een paar dagen worden ze officieel gereleased, dan kunnen we beginnen met wat voorstellen voor systemen.

Moet er trouwens een besturingssyteem bijzitten, en een scherm?

En moet de winkel de pc zelf assembleren of ga jij dat doen?

En dan nog eentje, waar wil je dat we hem samenstellen?

Een goede winkel waar ik al goede ervaringen bij heb is Azerty.nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wacht ik nog even af, tot de nieuwe DX11 kaarten vooraleer ik een systeem samenstel.

Deze zullen over een kleine week wel beschikbaar zijn, dan zal ik iets leuk voor je samenstellen.

Waar is altijd een moeilijke vraag in België (uit ervaring).

Ben je bereid om in Nederland te kopen, enal en te laten opsturen?

Verzendingskosten zijn maar 15 euro, dat is best doenbaar.

In verband met garantie is er ook geen probleem.

Als er iets mis zou zijn, moet je je pc opsturen in de originele doos.

Dan kijkt de winkel wat er mis is en repareert dat.

Zij sturen dan de pc terug naar jou op, en als je dan even mailt betalen ze meestal de verzendingskosten die jij gemaakt hebt terug!

Een goede winkel waar veel forumgangers al gekocht hebben is Azerty.nl.

Ik heb er zelf ook al veel gekocht en ik ben er zeer tevreden over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je over 2 maanden een pc wilt is het niet echt verstandig om nu al te kijken, ik zeg dan zelf wacht nog even met samenstellen en kijk er over een maandje nog even naar, er komen nu zoooo veel nieuwe dingen uit binnenkort zoals aaron al zegt dat de prijzen zo gaan veranderen dat we nu niet iets kunnen samenstellen waarvan we die prijs kunnen garanderen, en wie weet is er over 2 weken wel iets wat veel beter is voor het zelfde geld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.