Ga naar inhoud

herkennen palmtop door pc


Gast pros

Aanbevolen berichten

hallo ik ben pros ,woonachtig te bredene,heb onlangs(tweedehands )een sony cli os 5 palmtop aangeschaft,alles geinstaleerd op pc,maar slaag er niet in om gegevens over te brengen van pc naar palm top

ik beschik over windows 2000 xp professional

graag een hulplijntje aub alvast :thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet dat ik over windows xp beschik en ik heb de bijgeleverde cd rom geinstaleerd ,heb zelfs snelkoppelingen op het scherm waardat ik in bepaalde programma's van de palmtop kan gaan en bewerkingen uitvoeren,maar ik kan niets dat ik gemaakt heb zoals adressenbestand ,copieeren naar de palmtop

groetjes en op voorhand bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij zit in verkenner ,maar heb nog niets geprobeerd zo maak ik geen fouten,weet gewoon niet waar beginnen groetjes

ik heb trouwens hetzelfde voor met mijn camera de pc herkent het toestel ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij zit in verkenner ,maar heb nog niets geprobeerd zo maak ik geen fouten,weet gewoon niet waar beginnen groetjes

ik heb trouwens hetzelfde voor met mijn camera de pc herkent het toestel ook niet

Hoezo 'ook' ? Je ziet hem toch in je verkenner ? Hoe wil je hem dan nog meer herkend zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.